חדשות בארץ

בנט: "גל טרור ערבי רצחני, נילחם בו ביד ברזל"

במערכת הפוליטית מגיבים על הפיגוע בבני ברק וברמת גן, בו נרצחו חמישה בני אדם. ראש הממשלה בנט: "לבי עם המשפחות. נילחם בטרור בהתמדה". ראש האופוזיציה נתניהו: "גל טרור מסוכן. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר את השקט והביטחון"

  • כ"ו אדר ב' התשפ"ב
בנט (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)בנט (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הערב (שלישי) לפיגוע הדמים בבני ברק, בו נרצחו חמישה בני אדם. "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני", מסר. "לבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים".

בנט הוסיף כי "כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח".

שר הביטחון בני גנץ הגיב אף הוא על הפיגוע: "ערב קשה מאוד. משתתף בצער המשפחות. עברנו תקופות קשות כעם וכמדינה אל מול גלי טרור ותמיד ניצחנו בנחישות ובעוצמה, וכך יהיה גם הפעם. מערכת הביטחון כולה - צה"ל, השב"כ והמשטרה - תפעל בכל האמצעים כדי להחזיר את הביטחון לרחובות ישראל ואת תחושת הביטחון לאזרחים".

מוקדם יותר הערב הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על הפיגוע: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר: "ערב קשה וכואב מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור איום, שלא היה כבר שנים רבות. שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים, ומתפלל יחד עם כל ישראל לרפואת הפצועים שיחיו. 'אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר', אבא, תרחם".

תגיות:נפתלי בנטפיגוע בבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה