חדשות בארץ

"המחבל לא הפסיק לרסס": הפצועה מהפיגוע בחדרה משחזרת

אחת הפצועות בפיגוע בחדרה היא נ', ששיתפה על רגעי האימה וסיפרה על חברתה שיראל אבוקרט הי"ד שנרצחה: "היא הייתה ילדה מדהימה, מצחיקה ואוהבת"

  • כ"ה אדר ב' התשפ"ב
זירת הפיגוע, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)זירת הפיגוע, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

יממה עברה מאז הפיגוע בחדרה, בו נרצחו שני לוחמי מג"ב ונפצעו נוספים. אחת מהן היא נ, לוחמת מגב שמאושפזת בבית החולים. מוקדם יותר היום (שני) היא שחזרה, בראיון לכאן 11, את הרגעים בהם הבינה כי היא נמצאת בפיגוע וכי נפגעה.

"חיכינו בתחנת אוטובוס ודיברנו בינינו", סיפרה נ'. "פתאום משום מקום הם פשוט באו במהירות, התחילו לירות ללא הפסקה מטווח אפס, ברמה שלא היה אפילו זמן להגיב. חטפתי כדור ראשונה. ניסיתי להגיב, לדרוך את הנשק במהירות, אבל לא הצלחתי. הסתכלתי על היד וראיתי שחטפתי כדור. מרוב האדרנלין לא הרגשתי את זה".

"הבנתי שאני לא מצליחה לתפעל את הנשק והתרחקתי כמה שיותר מהזירה. עוד לוחם שהיה איתי נפצע, קיבל שני כדורים בגב. הוא ירה כמה כדורים לכיוון המחבלים, ושנינו נמלטנו משם כשראינו שאנחנו פצועים ואין לנו עוד דרך להגיב".

נ' הוסיפה לתאר את רגעי האימה: "התחלנו לברוח לכיוון השני של הכביש, המחבלים המשיכו לרדוף אחרינו ולירות, תוך כדי בריחה. בינתיים שוטרים נוספים שהיו באזור הגיעו ונטרלו את המחבלים". היא סיפרה גם כי "המחבל הגיע כל כך קרוב אליי. הוא היה בן-אדם גדול. ראיתי שהוא עם נשק ביד, הוא לא הפסיק לרסס. זה היה מלחיץ נורא וניסיתי לתפעל, אבל לא הספקתי. את רק מקווה שהאירוע הזה ייגמר.

לדבריה של נ' היא עדיין המומה מהאירוע. היא סיפרה שתמיד חלמה להיות במג"ב וכי התגייסה לפני שמונה חודשים. בשעות אחר הצהריים היא הגיעה להלוויית חברתה שיראל אבוקרט היד, שנרצחה בפיגוע. "היא הייתה ילדה מדהימה, מצחיקה ואוהבת. כל היום מחבקת ושמחה", סיפרה נ'. "היינו יחד כל יום - כל היום. זה קשה.

תגיות:חדרהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה