לאישה

רבקה רביץ על נשיא ארה"ב: "ביידן התלהב שיש לי משפחה גדולה"

איך משלבים קריירה ומשפחה? ראש הסגל ראש הסגל של נשיא המדינה לשעבר ואם ל-12 ילדים, משתפת ב-2 הסודות שסייעו לה לשלב בין 2 התחומים

  • כ"ה אדר ב' התשפ"ב
ביידן (צילום: shutterstock) רבקה רביץ (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ביידן (צילום: shutterstock) רבקה רביץ (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

רבקה רביץ, ראש הסגל של נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, השתתפה השבוע בהיכל שלמה, במהלך טקס חלוקת תארים לכ-60 בוגרות בקמפוס תבונה בירושלים. רביץ, שהיתה אורחת הכבוד, נשאה דברים על השילוב בין פרנסה למשפחה.

"אנשים שואלים אותי איך הצלחתי להסתדר במסגרת מקצועית כל כך תובענית ומצד שני לגדל בהצלחה 12 ילדים", פתחה רביץ את דבריה. "השילוב בין השניים נראה לי טבעי כל כך ומי שגרם לי להפנים שמדובר במשהו די ייחודי היו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שכל כך התלהב מהעובדה שיש לי ברוך ה' משפחה גדולה.

"הוא אמר לי שאמא שלו העריכה נשים שהקדישו את חייהן למשפחה ולילדים. ביידן התעקש שנכנס לחדר הסגלגל כדי להראות לנו את תמונתה", הוסיפה רביץ לספר לנשים הקשובות.

רביץ המשיכה ואמרה כי היא יכולה להצביע על שני דברים שאפשרו לה לבצע כראוי את השילוב בין קריירה לבין גידול משפחה ברוכה. "בראיה לאחור אני חושבת ששני הדברים המרכזיים שמאפשרים לבצע כראוי את השילוב שעשיתי בחיי, הם ניצול זמן באופן יעיל והכרת הטוב", אמרה. "הזמן הוא משאב יקר ויש לנצל אותו כראוי ובעיקר להימנע מלבזבז אותו על דברים חסרי תועלת ומשמעות.

"דבר שני, צריך שלא להסתכל על דברים כמובנים מאליהם. יש לעצור לרגע את מרוץ העשייה לפחות פעמיים - שלוש ביום, ולהודות לקב"ה על מה שיש לנו בחיים", סיימה רביץ את דבריה.

כשנשיא ארה"ב כרע ברך בפני אם ל-12 ילדים

תגיות:נשיא ארה"ברבקה רביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה