חדשות בארץ

חנוך דאום: "הציבור ייתן גיבוי לכל מי שיחסל מחבל שרוצח אנשים תמימים"

על רקע הפיגוע המתועב בבאר שבע, שבו התערב אזרח שירה למוות במחבל ומנע פיגוע גדול בהרבה - חנוך דאום מזדעק וקורא לציבור שלא להישאר שאנן על רצח של אנשים תמימים ברחוב

זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)
אא

על רקע הפיגוע המתועב בבאר שבע, שבו התערב אזרח שירה למוות במחבל ומנע פיגוע גדול בהרבה - חנוך דאום מזדעק וקורא לציבור שלא להישאר שאנן על רצח של אנשים תמימים ברחוב. 

"אני לא מבין גדול בביטחון אבל אני חי פה מספיק שנים כדי להעריך שאחרי פיגוע דקירה שמסתיים בארבעה נרצחים וכשהרמאדן בפתח, יהיו עוד מחבלים שפלים שינסו כעת לפגע ולרצוח אותנו ברחובה של עיר", הוא פותח וכותב. 

בפיגוע נרצחו ארבעה אזרחים - דוריס יחבס, לורה יצחק, הרב משה קרביצקי ומנחם יחזקאל הי"ד, כולם הורים לילדים ובעלי משפחות. 

"המחבל אתמול פעל 8 דקות עד שחוסל", ממשיך דאום לתאר את סרטון הזוועה שפורסם ברשתות החברתיות. "סרטון הדקירה שלצערי ראיתי הוא עוכר שלווה ברמות הקשות ביותר.

" ואני מקווה ומאמין  שכוחות הביטחון יפרסו יותר כוחות או משהו, אבל זה גם הזמן של מי שיש לו אקדח לנהוג באחריות ולשאת אותו איתו - אני מתכוון לעשות זאת. ואם הוא נקלע לארוע, לחתור למגע ולעצור את קציר הדמים. הציבור יתן גיבוי לכל מי שיחסל מחבל שרוצח גברים ונשים תמימים ברחובה של עיר, ובעקבות הציבור - גם מנהיגי הציבור והמערכת תתיישר. בזהירות יתירה כמובן, אבל גם בנחישות", הוא מסכם.

תגיות:באר שבעפיגועגינויחנוך דאום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה