ונשמרתם

אב שגילה כי הגננת מתעללת בבנו: "תירצו לנו תירוצים הגיוניים"

אב שגילה לאחרונה כי הגננת של בנו מתעללת בו - כתב על כך פוסט ארוך שבו תיאר את מסכת הזוועות שעבר בנם, במעון במעלה אדומים. "מזה תקופה שאני ואשתי מרגישים שמשהו לא תקין עם הילד. הבחנו ברגרסיה התנהגותית וראינו סימנים כחולים בגופו, וההסבר של הצוות היה 'הילד נפל'"

אא

לאחרונה עלה גן נוסף לכותרות לאחר שהתגלה כי הגננת מתעללת בילדים. 

אחד ההורים בגן, אור משה שמו, הוא אב לילד בן שנתיים - שפשוט לא יכול היה להשאיר את הכאב בלבו. בפוסט ארוך וטעון במיוחד שפרסם 'הצל' יואב אליאסי ברשתות החברתיות, מתאר האב את תחושת הכבדות וחוסר השמחה שהייתה מנת חלקם לפני פורים. "את חג פורים הבא עלינו לטובה לא אוכל לחגוג בשמחה", פתח וכתב. "שמי אור משה ואני כותב לך מתוך כאב גדול וידיעה ברורה שלרשתות החברתיות יש השפעה גדולה יותר מהמצופה בחוק.

"אני אבא לילד בן שנתיים, חשבתי לתומי שהתעללות בתינוקות, בתינוק הפרטי שלי תשאר רחוקה ממני. אבל הפעם טעיתי בגדול ונכנסנו לסטטיסטיקה של פגיעה פושעת בחסרי ישע. השבוע פורסמה ידיעה על התעללות במעון ילדים במעלה אדומים, במעון שבו הפקדתי את הדבר היקר ביותר בחיי. מזה תקופה שאשתי ואני מרגישים שמשהו לא תקין עם הילד, הוא מתעורר בלילות בצרחות אימה מלוות במכות שנותן לעצמו בראש, ושום דבר לא מצליח להרגיע אותו בנוסף לזה, הבחנו ברגרסיה התנהגותית. 

"הדבר התעצם כשלאחרונה ראינו סימנים כחולים באיזורים שונים בגופו- ההסבר של הצוות היה - 'הילד נפל, מעד, ננשך ע"י ילדים אחרים'... לכאורה הגיוני בהתחשב בגילו. מסתבר שהאינטואיציות גברו על כל אותם 'תירוצים הגיוניים' שסיפקנו לעצמנו. ברגע שהטלפון של אחת המטפלות נשאר פתוח לאחר שיחה ובה כל הזוועות נשמעו, האשה ששמעה את זה הסבה את תשומת ליבנו ההורים, ומאז אני חי בגיהנום".

לדבריו, מרגע שהדבר נחשף - המשטרה התערבה והם זומנו לתחנת המשטרה המקומית יחד עם הורים נוספים, כדי לצפות בסרטונים מהגן. "ראינו את הילד שלנו וילדים אחרים מוטחים על הרצפה. נשות הצוות מושכות ילדים בחוזקה מהידיים, מפילות אותם מגובה לא סביר, גוררות אותם על הרצפה, מכריחות אותם לישון כאשר השמיכה עוברת את הראש וכל זה בהפעלת כוח. אני כותב לך, והידיים שלי רועדות. הגן צריך להיסגר לאלתר, ויפה שעה קודם".

ממשיך האב הכאוב וכותב: "אני זועק לשמיים. לא ברור לי איך אחרי מקרים קשים כדוגמת כרמל מעודה, יש לסייעות ומטפלות את התעוזה לנהוג כך בחסרי ישע. הדבר היחיד שמתיישב עם ההגיון שלי זה שאין להן פחד כי אין להן ממה, אין החמרת ענישה בכל הנוגע בנושא הכואב הזה. איך יכול להיות שבמדינת ישראל 2022 יש אינסוף מקרים שעולים לתקשורת אבל לא עולים לסדר יום בממשלה לקידום ושינוי חקישה באופן בהול. ומה לגבי המקרים שלא מדווחים? מדובר במכת מדינה ואין לנו מושיע. החיים שלי ושל משפחתי השתנו מקצה לקצה, הלב שלי מדמם, אינסוף הלקאות עצמיות שהשארתי את הגוזל שלי בידיים שחשבתי שהן הטובות ביותר עבורו ועבורנו, ובסוף התגלה שהכנסנו אותו למעון אימה! בבקשה, אני מתחנן וקורא מפה לכולם בואו נצא לרחובות נתאגד ולא נרפה עד שדברים בממשלה יזוזו. ילד שלי, אני מבטיח, לא ארפה ולא אנוח עד שהדין עם המפלצות בדמות אדם - ימוצה", הוא מסכם.

תגיות:כאבגננתגןתירוציםהתעללותפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה