חדשות בארץ

סערה ברשת: הפוסט נגד החרדים שפורסם בחשבון הרשמי של מיקי לוי

עובד בלשכת יו"ר הכנסת מיקי לוי פרסם מחשבונו של היו"ר תגובה מכוערת נגד הציבור החרדי. יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים"

  • י"ט אדר ב' התשפ"ב
לוי (קרדיט: דוברות הכנסת, דני שם טוב)לוי (קרדיט: דוברות הכנסת, דני שם טוב)
אא

התבטאות מכוערת נגד החברה החרדית, שפורסמה על ידי חשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת מיקי לוי, עוררה היום (שלישי) סערה ברשת. ההתבטאות נכתבה בתגובה לפוסט ששיבח את נדיבות לבם של תושבי בני ברק, על שפתחו את בתיהם למשתתפי הלוויית הענק של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל.

בפוסט הוצגו שלטים שכתבו תושבים בעיר, בהם הזמינו את הציבור להיכנס לבתיהם כדי להינפש מטורח הדרך. בתגובה הבוטה, שפורסמה כאמור מהחשבון הרשמי של לוי, נכתב: "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו לא חסד ולא נתינה".

בעקבות הסערה שפרצה ברשת התגובה נמחקה. מלשכתו של יו"ר הכנסת נמסר בתגובה כי "הוא בטיסה וזה ממש לא משקף את דעתו. אחד העובדים הגיב מהחשבון האישי שלו ושלח בטעות מהחשבון של לוי. התגובה הפסולה נמחקה".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מתח ביקורת חריפה על לוי ומפלגתו, יש עתיד: "גם אם הדברים נכתבו מתוך הלשכה של לוי ולא על ידו, השנאה לחרדים הפכה להיות אובססיה אצל אנשי יש עתיד. עוזריו של מיקי לוי לא היו כותבים בטעות דברי בלע כאלה על ערבים והתנועה האסלאמית. אבל כשמדובר בחרדים מותר לתקוף ומותר להשתלח. מביש".

"הסרת הפוסט אינה מספיקה ויו"ר הכנסת מיקי לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים", הוסיף בן גביר.

חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) הגיב: "עצוב לדעת, שכמו במליאה גם בלשכת יו"ר הכנסת אין למיקי לוי שליטה על הנעשה וכל עוזר זוטר עושה כרצונו".

תגיות:איתמר בן גבירהחברה החרדיתמיקי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה