חדשות בארץ

סקר חדש: גוש נתניהו מתחזק, בנט מדשדש

סקר מנדטים חדש של מכון "מאגר מוחות" מלמד על המשך המומנטום של גוש נתניהו מול הדשדוש של מפלגת השלטון ימינה. הנתונים המלאים

  • י"ט אדר ב' התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

סקר מנדטים חדשים, שפורסם הבוקר (שלישי) ב"ישראל היום", מלמד כי מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיכה לדשדש בדעת הקהל. מנגד, נמשך מומנטום ההתחזקות של גוש הימין-חרדים בהובלת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

מנתוני הסקר, שנערך על ידי מכון "מאגר מוחות", עולה כי מפלגת הליכוד בראשות נתניהו ממשיכה להוביל את המערכת הפוליטית בפער גדול משאר המפלגות, ולו הבחירות היו נערכות היום היא הייתה זוכה ל-34 מנדטים. מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד היא המפלגה השנייה בגודלה – עם 17 מנדטים.

כחול לבן בראשות בני גנץ, שמציינת בימים אלו שלוש שנים להקמתה, ממשיכה להתחזק ועומדת כעת על 10 מנדטים. הציונות הדתית מתחזקה אף היא וזוכה בסקר ל-9 מנדטים. ש"ס, יהדות התורה ומפלגת העבודה – עם 8 מנדטים כל אחת.

מפלגת ימינה של בנט ממשיכה, כאמור, להפגין חולשה וזוכה ל-6 מנדטים בלבד, בדומה לרשימה המשותפת. ישראל ביתנו ומרצ – עם 5 מנדטים כל אחת. רע"מ מקבלת 4 מנדטים. על פי הסקר, מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער נמחקת ואינה עוברת את אחוז החסימה.

מניתוח התוצאות עולה כי מחנה הימין-חרדים, שעומד בכנסת הנוכחית על 52 מנדטים, מגיע בסקר במצטבר ל-59 מנדטים. עוד עולה, כי המפלגות החברות בקואליציה הנוכחית זוכות ל-55 מנדטים בלבד.

המשתתפים בסקר נשאלו מי המועמד המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה. נתניהו, עם 55% מקולות המשיבים, ממשיך להוביל בפער ניכר. אחריו משתרכים לפיד עם 21%, בנט עם 14% וגנץ עם 10%.

תגיות:הליכודימינהסקר מנדטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה