פעילות הידברות

ותרב בבת יהודה תאניה: מאות אלפים צפו בשידור הלוויית שר התורה בערוץ הידברות

כחצי מיליון יהודים בארץ ובעולם השתתפו במסע הלווייתו של גדול הדור מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל באמצעות ערוץ הידברות וערוציו הדיגיטליים. ערוץ הידברות ימשיך לסקר בהרחבה את שבוע האבל

  • י"ז אדר ב' התשפ"ב
הלוויית מרן שר התורה זצוק"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הלוויית מרן שר התורה זצוק"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יום אבל יהודי חובק עולם: כחצי מיליון יהודים בארץ ובעולם השתתפו במסע הלווייתו של גדול הדור מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל באמצעות השידור החי בערוץ הידברות בטלוויזיה ובערוציו הדיגיטליים, זאת בנוסף למאות האלפים שצעדו אחר ארון האלוקים ברחובות בני ברק.

כך, למשל, בערוץ היוטיוב של הידברות נרשמו לאורך מסע ההלוויה קרוב לארבעים וחמישה אלף צופים בשידור חי. מאות אלפים צפו במסע ההלוויה גם באמצעות אתר הידברות, דף הפייסבוק ומגוון ערוצי הדיגיטל של הארגון. 

צוות המגישים והכתבים בערוץ הידברות, יחד עם הגאון הרב ירון אשכנזי מרבני הידברות, קרעו את דש בגדם בשידור חי לאות אבלות על סילוקו של גדול הדור, כאשר הרב אשכנזי מפרט לצופים את כל דיני האבלות הנוהגים בפטירתו של גדול הדור כנפסק בהלכה.

לעמדות השידור של הידברות, שהוצבו לאורך מסלול ההלוויה מרחוב רשב"ם עד בית החיים, הגיעו גדולי הרבנים מכל העדות והחוגים, ראשי ישיבות ותלמידים מובהקים של שר התורה, אישי ציבור מכל גווני הקשת וכלל עמך בית ישראל להספיד ולבכות את האבידה הגדולה לכלל ולפרט. 

ערוץ הידברות ממשיך במשדר האבל, וימשיך לסקר בהרחבה את שבוע האבל בעולם היהודי כולו על השריפה אשר שרף ה', עם סילוקו של הרב הדומה למלאך מרן הגר"ח קנייבסקי זכר צדיק וקדוש לברכה.

ותרב בבת יהודה תאניה ואניה.

תגיות:ערוץ הידברותהלוויההרב חיים קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה