חדשות יהדות

הרבנית ימימה מזרחי: "בית המקדש הקטן הזה נחרב. המקדש ברחוב רשב"ם"

הרבנית ימימה מזרחי מגיבה לפטירתו של הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל וכותבת: "בית המקדש הקטן הזה נחרב. המקדש ברחוב רשב"ם. מה יעשה עולם ללא ברכה?"

אא

הרבנית ימימה מזרחי מבכה על לכתו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל: בפוסטים טעונים שפרסמה ברשתות החברתיות, כותבת הרבנית כך: "בית המקדש הקטן הזה נחרב. המקדש ברחוב רשב"ם. מיום שחרב הבית עלו המונים לרגל רק לשם. לדרוש אלוקים, לנסות ולהבין משהו בעולם. שמישהו יאמר בתוהו ובוהו של העולם הזה את שתי המילים. גם בלחישה רפה, גם בראשי תיבות, גם מבלי לראות את פנינו, כמענה לפתק, מבלי שנכנסנו אל הקודש. 

"ואין לי שום הסבר הגיוני למה שמחנו כל כך בבת אחת כששמענו בעיצומה של דאגה נוראה: 'רב יים אמר בוה"ה'. ברכה והצלחה. ואבן נגולה מהלב פתאום, והכל נסבל. מה יעשה עולם ללא ברכה. והיה העולם בתוהו", סיכמה. 

בפוסט נוסף שכתבה הבוקר, שעות ספורות לפני הלוויה, כתבה הרבנית כי דאגתו של הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל לרווקות הייתה אדירה. "תלמידה שלי שלחה לי הודעה אישית שקיבלה מהרב חיים קנייבסקי. הקול הוא קולו של יענקי קנייבסקי, הנכד. הזמן: לפני חצי שנה. ואיזו אכפתיות. ואם הקדיש לכך בחייו תפילות רבות כל כך לצער הרווקים והרווקות, מה יעשה עכשיו עבורן, מול כיסא הכבוד".

תגיות:אבלעולם התורההלוויהרבי חיים קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה