סלבס בהתחזקות

אחרי שהפך לאבא, נתן גושן מודה לקב"ה: "אין עוד מלבדו"

הזמר ואשתו לירון אלביליה הפכו לאחרונה להורים, והשבוע השתחררו מבית החולים ושבו לביתם. גושן העלה פוסט תודה נרגש, בו הודה לקדוש ברוך הוא

  • י"ג אדר ב' התשפ"ב
גושן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)גושן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הזמר נתן גושן ואשתו לירון אלביליה זכו בתחילת החודש במתנה הגדולה ביותר שניתן לקבל – הם הפכו להורים. בפוסט שהעלה אתמול (שלישי) גושן לעמוד האינסטגרם שלו, הוא חשף את שמה של התינוקת וביקש להודות לרעייתו, וכמובן לקדוש ברוך הוא, על נס הלידה. "בתודה להשם יתברך. היום יום הנישואין הראשון שלנו, וממש לפני שבוע נולדה לנו בת במזל טוב, אמיליה שמה", כתב.

"מי שמכיר אותי יודע שאם היה אפשר, כל האושר הזה היה נשאר סוד גדול לנצח", ציין גושן אך הוסיף את מה שאולי הוביל אותו בכל זאת לכתוב את הפוסט: "הכרת הטוב שאני מרגיש היא מעל הטבע ממש", הצהיר. עוד כתב, כי הוא מבקש כל העת מהקב"ה "שישמור על מה שיש לי מול העיניים ובתוך הלב, ושייתן ישועה גדולה לכל הזקוקים לה עוד היום, בשורות טובות לכולם".

גושן סיים את הפוסט הנרגש שלו באיחולי יום נישואין שמח לאשתו וב"תודה למי שלקח חלק בנס הזה. תודה על הברכות שלכם. אין עוד מלבדו".

הזמר בן ה-35 התקרב בשנים האחרונות לתורה ולמצוות. לפני שנה הוא התחתן עם רעייתו, אותה הכיר באמצעות שידוך, בחתונה מצומצמת שמיקומה נשמר בסוד. את החופה והקידושין ערך הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר'. כן השתתפו הזמרים חנן בן-ארי וישי ריבו.

תגיות:נתן גושןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה