חדשות בארץ

האם השכולה מתחננת: "החזירו לנו את התפילין של נתנאל הי"ד"

התפילין והנשק האישי של נתנאל יהלומי הי"ד נגנבו מבית הוריו שבנוף  איילון. אמו מספרת שגניבת הזיכרון האחרון מבנה הי"ד – אינו נותן לה מנוחה

  • י"א אדר ב' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גנבים פרצו בשבוע שעבר לבית משפחת יהלומי בנוף איילון, וגנבו רכוש רב, וכן את התפילין והנשק האישי של נתנאל הי"ד, הבן האהוב שנפל בגבול מצרים לפני עשור, בשנת 2012.

האם השכולה, טובה יהלומי, סיפרה לערוץ 7 כי העובדה שהמזכרות האחרונות מבנה המנוח נגנבו – אינה נותנת לה מנוחה. "זה טלטל אותנו והחזיר אותנו לנקודה ולאותו היום שבו הוא נהרג בגבול מצרים", אמרה בכאב. "לקחו גם את התפילין שלו מהחדר עבודה של בעלי. אין לי מושג מה יש להם לעשות עם זה".

"הגנבים לקחו את כל כלי הכסף, וכן את הנשק של נתנאל, שקיבלנו אותו אחרי האירוע שבו הוא נהרג. הנשק מאוד יקר לנו רגשית, מאוד התחברנו אליו, זה עשה לנו כל כך טוב, ופתאום לקחו אותו".

התפילין והנשק, שתי המזכרות האחרונות של ההורים השכולים, סימלו עבורם את הבן שנהרג. "זה דברים שמסמלים את נתנאל, שהיה יד אחת בחרב ויד אחת בקודש", אומרת טובה. "זה פשוט לא נותן לנו מנוחה".

טובה תיארה את רגשותיה בעת שגילתה מה נגנב מהבית: "בכיתי. בכי בלתי פוסק. אי אפשר לתאר את זה אפילו. הדבר הכי יקר לנו שנשאר ממנו וליווה אותו גם ברגעים האחרונים נקלח מאיתנו. בעצם מה נשאר מזכרת מנתנאל? החפצים שלו. עכשיו גם זה נלקח וזה מאוד קשה".

האם השכולה פנתה לגנבים וביקשה מהם שיהפכו את חג הפורים שלה לשמחה, וישיבו את הגזילה. "מי שרוצה להחזיר מוזמן לשים את זה בכניסה לבית או בכל דרך שהיא. אנחנו ממש נשמח", ביקשה.

תגיות:תפיליןנתנאל יהלומיאם שכולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה