מוזיקה יהודית

"רק עוד ניגון אחד": אהרון רזאל בשיר מקפיץ לפני פורים

הזמר אהרון רזאל משחרר שיר חדש ומשמח, בו הוא שר על הציפייה לגאולה שתגיע ממש בכל רגע. צפו

אא

מקובלנו שיהודי צריך לחכות בכל יום לביאת המשיח ולבוא הגאולה - "אני מאמין בביאת המשיח ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא".

שיר חדש ומקפיץ של אהרון רזאל, שיוצא שבוע בדיוק לפני חג הפורים, עוסק בדיוק בסוגיה הזאת, מזווית משמחת ואופטימית. השיר "רק עוד ניגון אחד" למילותיו של ר' שלמה קרליבך ז"ל. בתיאור השיר סיפר רזאל על ההשתלשלות שהביאה ליצירתו.

"יש ניגונים שיושבים קצת במגירה עד שהם יוצאים ויש שנשכחים במגירה שנים רבות", סיפר הזמר. "הניגון החדש הוא אחד מהם. הוא נכתב ביום שישי אחד חורפי, באוטובוס צפוף מירושלים לצפת, לפני 24 שנה! כן, אז, בימים של טרום צאת אלבומי הראשון 'הסנה בוער'".

רזאל סיפר שבאותה תקופה נהג לאלתר תמיד ניגונים חדשים וזה היה אחד מהם: "את ההשראה למילים קיבלתי מהרב קרליבך. היה לי ספרון צהוב בהדפסה ביתית שהוציא לאור חבר, ספרון ובו סיפורים ואמרות של הרבי המרקד. קצר, פשוט ולעניין"

"רק עוד ניגון אחד! רק עוד שירה אחת! רק עוד תפילה אחת!", הסביר רזאל את השורה, "נראה לי שהרב קרליבך פשוט כל כך רצה שתבוא הגאולה. וכך הפציר בחברה: התעוררו. לא צריך הרבה! רק עוד מצווה אחת. רק עוד ניגון, רק עוד ריקוד. אחד וזהו!".

 

מילות השיר:

רק עוד ניגון אחד!

רק עוד ריקוד אחד!

רק עוד מצווה אחת!

תגיות:אהרון רזאלמוזיקה יהודיתר' שלמה קרליבך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה