חדשות בארץ

"כל כך אהבת לעזור": רומן ברודצקי הובא למנוחות בישראל

ברודצקי, שנהרג בזמן שניסה להימלט מאוקראינה, הובא לקבורה בבית העלמין בעיר ערד. אביו ספד לו: "אני גאה בך, אוהב אותך"

  • ג' אדר ב' התשפ"ב
מסע הלוויה של ברודצקי ז"ל (תמונה: Flash90)מסע הלוויה של ברודצקי ז"ל (תמונה: Flash90)
אא

​האזרח הישראלי רומן ברודצקי, שנהרג בזמן שניסה להימלט מאוקראינה, הובא היום (ראשון) למנוחות בישראל. עשרות בני משפחת וחברים הגיעו לבית העלמין בעיר ערד, בה התגוררה משפחתו, כדי ללוותו בדרכו האחרונה. ברודצקי היה בן 41 במותו, והותיר אחריו אישה ושני ילדים.

אביו של ברודצקי, יפים, ספד לו בדמעות: "טרגדיה גדולה קרתה במשפחתנו, אבל כבד, בננו נהרג באוקראינה". הוא ביקש להודות לכל מי שסייעו למשפחה בימים האחרונים: "אני רוצה להודות לכל תושבי ישראל על התמיכה שלהם בנו. אני רוצה להודות לרבני אוקראינה על העזרה בהבאת הגופה. בת הזוג מילה, שלא נטשה את רומן למרות הסכנה הגדולה והעבירה את גופתו".

יפים המשיך וסיפר על בנו: "ילד יקר שלי, היית כל עולמי. אני מסרב להאמין שלא אראה אותך ולא אשמע את קולך". הוא דיבר בשבחו של בנו כשסיפר: "תמיד ניסת לעזור לנו, וגם לאחרים, לקשישים וכל מי שהיה צריך. כל כך אהבת לעזור. אני רוצה להאמין שאתה שומע אותי עכשיו. אני גאה בך. אני אוהב אותך".

ברודצקי נורה למוות בשעה שעשה את דרכו יחד עם משפחתו ברכבם אל מחוץ לאוקראינה, כדי להצטרף לשיירות האוטובוסים המאובטחות שעושות את דרכן לגבול המדינה עם מולדובה.

אשתו של רומן, מילה, סיפרה בשבוע שעבר לכאן חדשות: "נסעתי ברכב השני מאחוריו, ברגע שהחל הירי ירדתי מהרכב. שמעתי את האנשים אומרים שהם חיכו לרכב פורשה כלשהו (שהיה מסומן כרכב חשוד של המיליציות הצ'צ'ניות). האם זה הוא? איך אפשר לירות מבלי לבדוק את מסמכי הרכב? הרכב שלנו היה בצבע אחר".

תגיות:אוקראינהרומן ברודצקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה