מעניין

בת שנתיים 'התווכחה' עם הקופאית על הבובה שבחרה - וריגשה מיליונים בעולם

פעוטה בת שנתיים מרגשת את הרשת: קופאית בחנות צעצועים שלחה אותה לבחור 'בובה שדומה לה' והיא בחרה בבובה שממש לא. ההסבר המתוק שלה ריגש מיליונים בעולם

אא

סופיה היא ילדה בת שנתיים שאוהבת בובות. היא גם אוהבת להתחפש, ורוצה להיות רופאה כשתגדל. "בראש שלה היא כבר רופאה", אומרת אמה ברנדי בנר. "היא אוהבת לעשות בדיקות, ואם אתה נכנס הביתה היא תגיד לך שזה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות".עד כאן נשמע כמו כמו ילדות רבות. ובכל זאת, סיפורה של סופיה הקטנה מרגש את הרשת, וכשתשמעו מדוע - גם אתם תתרגשו. 

היה זה כשאמה לקחה אותה לבחור מתנה בחנות צעצועים. "סופיה ידעה בדיוק מה היא רוצה", משחזרת ברנדי.

היא הלכה ישר לבובה שהייתה לבושה כרופאה, ולקחה את זה לקופה כדי לשלם - אבל אז הקופאית התעקשה לשאול אותה כל מיני שאלות שהצליחו להותיר את ברנדי המומה. "הקופאית שאלה את סופיה אם היא הולכת למסיבת יום הולדת, ואם היא בחרה את הבובה לחברה שלה. סופיה בהתה בקופאית במבט ריק, ואמה ההמומה רק הצליחה להגיד שהבובה היא 'פרס' עבור התנהגות יפה וטובה של סופיה. 

לשאלה הבאה, סופיה ואמה לא היו מוכנות. 

"היא שאלה את סופיה אם היא בטוחה שהיא רוצה את הבובה הזאת, וסופיה ענתה שכן, אבל היא לא הרפתה. היא הצביעה על השורה של הבובות ואמרה לה בחיוך: 'אבל הבובה הזאת לא נראית כמוך. יש לנו הרבה בובות אחרות שנראות יותר כמוך'".

"היא גם דומה לי", אמרה הפעוטה החמודה בתמימות. "היא רופאה כמו שאני רופאה, ואני ילדה יפה והיא ילדה יפה. את רואה את השיער היפה שלה? את רואה את הסטטוסקופ שלה? היא בדיוק כמוני", אמרה הילדה החכמה תוך שהיא מחבקת את הבובה החדשה שלה, ויוצאת מהחנות. 

אמה הנסערת אמרה שזה בסדר, שילמה ויצאה - אך כשהגיעה הביתה, התיישבה לכתוב פוסט ברשתות החברתיות, כדי להעביר את המסר החכם של בתה. "זה לא משנה מהו צבע העור של השני. אנחנו ב-2022 והגיע הזמן שנשנה את התפישות שלנו על האחר. מהילדה בת השנתיים שלי למדתי את מה שכולנו צריכים ללמוד - אהבת האחר בלי תנאי ובלי מחסום".

תגיות:קופאיתרשתבובהמרגשפעוטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה