סלבס בהתחזקות

"השם ישמור צאתך ובואך": נטלי דדון יצאה עם משלחת סיוע לאוקראינה

אשת התקשורת נטלי דדון הצטרפה למשלחת של ארגון זק"א ישראל שנחתה בבודפשט, ומשם עשתה את דרכה לגבול עם אוקראינה. בדרך היא שיתפה את הפסוק "השם ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם"

  • ל' אדר א' התשפ"ב
אילוסטרציה: שאטרסטוק (בעיגול: נטלי דדון. מתוך האינסטגרם שלה)אילוסטרציה: שאטרסטוק (בעיגול: נטלי דדון. מתוך האינסטגרם שלה)
אא

משלחות סיוע מרחבי העולם עושות את דרכן בימים האחרונים לאוקראינה ולגבולותיה, על מנת להעניק סיוע ראשוני לפליטים הרבים שנוטשים את המדינה ולאזרחים שעדיין נמצאים בה. גם מישראל הגיעו מספר משלחות, והבוקר (חמישי) נחתה בבודפשט משלחת ישראלית נוספת שאחת מחברותיה היא אשת התקשורת נטלי דדון.

דדון פעילה בשנים האחרונות בארגון זק"א ישראל, ונענתה לקריאה שיצאה מטעם הארגון להצטרף גם למסע הזה. לאחר שנחתה בבודפשט, עשתה המשלחת את דרכה לגבול עם אוקראינה, שם תתמקם ותסייע לפליטים, בין היתר באמצעות ציוד הומניטרי הכולל שמיכות ומזון שהביאה איתה מהארץ.

בתיעוד שהעלתה במהלך היום לעמוד האינסטגרם שלה, נראית דדון נושקת למזוזה ביציאה מהארץ בנתב"ג. מאוחר יותר העלתה תיעוד נוסף מבודפשט, כשלצד התמונה שיתפה את הפסוק "השם ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם".

מזק"א נמסר: "יצאה הבוקר משלחת ראשונה של זק"א ישראל בטיסת אל על לבודפשט, משם יסעו לעיר לבוב שבאוקראינה ויחברו לגיא עמר. הם יהיו צוות הסיוע הראשון מישראל שייכנס ללב אוקראינה. את המשלחת ליוו בשדה התעופה ראשי הארגון חזי שבקס וישראל מורגנשטרן. במהלך היום יצאו צוותים נוספים של זק"א תל אביב וזק"א ישראל".

תגיות:אוקראינהזק"אפליטיםנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה