סלבס בהתחזקות

אילנית לוי על החזרה בתשובה של אלירז: "אני מכילה. זה לא זר לי, זה בא לי טבעי"

זה כמה שנים שאלירז שדה מצוי בתהליך תשובה עמוק.  אשתו אילנית לוי, שהתראיינה לאחרונה למגזין 'פנאי פלוס' ונשאלה כיצד היא מקבלת את העובדה שאלירז דתי והיא לא - לא נבהלה מהשאלה, ולא התבלבלה במה שהשיבה

אא

זה כמה שנים שאלירז שדה מצוי בתהליך תשובה עמוק. 

אשתו אילנית לוי, שהתראיינה לאחרונה למגזין 'פנאי פלוס' ונשאלה כיצד היא מקבלת את העובדה שאלירז דתי והיא לא - לא נבהלה מהשאלה, ולא התבלבלה במה שהשיבה. "תהליך תשובה הוא דבר גדול ולא נגמר. הוא בתהליך התקרבות שלא נגמר, כבר שמונה שנים, וכעת הגיע גם הסממן החיצוני".

במילים 'סממן חיצוני' לוי מתכוונת לכיפה השחורה והציצית, ששדה קיבל על עצמו באחרונה. 

כשנשאלה האם התהליך שלו משפיע עליה והאם גם היא בדרך לחזור בתשובה, ענתה: "אני מלווה אותו בדבר הזה, אני איתו, לאן שזה יעשה לו טוב. אני מכילה והוא מכיל את הצד השני. הוא שומר שבת, ויש מיחם ופלטה, זה טבעי לי. ליאם מגיל ארבע עושה קידוש ואלין מדליקה נרות. זה לא זר לי. אצלי זה לא יוצר ריחוק ופחד, זה בא לי טבעי".

בראיון אחר ל'מאקו' לפני כשנה, חשפה לוי כי בלבה יש פינה גדולה ואהובה לדת. "תמיד הייתי קרובה לדת ולאמונה. בדרך כלל בקידוש אני הייתי זו שמתקנת אותו, ועכשיו אני לא צריכה לתקן. הוא למד את החוקים ואת התפילות. אלירז שומר שבת, אני לא. אם מישהו מתקרב לדת ובן הזוג שלו לא יודע מה זה - אז זה נורא מלחיץ. אני כן יודעת מה זה, וזה מהמם".

תגיות:התחזקותסלבסחזרה בתשובהאלירז שדהאילנית לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה