סלבס בהתחזקות

חילי סורוצקין, בעלה של קורין גדעון, בפוסט כן במיוחד: "מעולם לא חזרתי בשאלה. להיפך"

חילי סורוצקין, בעלה של מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, מגיב לטענות לפיהן התרחק מהדת: "מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם"

  • כ"ג אדר א' התשפ"ב
אא

חילי סורוצקין, בעלה של מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, פרסם אתמול (רביעי) פוסט נוקב ומטלטל: "מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם", הוא אומר. "להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות".

"אני לא נוהג לכתוב פוסטים", פתח סורוצקין את דבריו. "אבל שאלו אותי אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא. מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם, אפילו להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות.

"חונכתי לעשות כל לילה לפני השינה חשבון נפש - מה עשיתי טוב היום ומה עשיתי רע, איך אני יכול להיות אדם יותר טוב, יהודי יותר טוב, בשבילי זאת אמונה", הוא מוסיף.

"יש גם סיכוי שיום אחד תראו אותי בלבוש חרדי וזה לא אומר שחזרתי בתשובה", ממשיך סורוצקין, "לחזור בתשובה זה להיות אדם טוב שעושה את חשבון הנפש הזה כדי להשתפר. זה בבסיס של הכל ולפני הכל אני אותו חילי שהייתי כל החיים".

"לא השתניתי במילימטר ממה שההורים שלי חינכו אותי להיות - אדם שמכבד את כולם, שלא שופט אף אחד (בטח לא על פי החיצוניות שלו), שמתעסק בעצמו ובמה שהוא יכול לתרום לעולם. חוץ מזה, הכל הבל הבלים", מסיים סורוצקין את דבריו.

חילי סורוצקין הוא איש עסקים, שגדל במשפחה חרדית, ונישא לפני 3 שנים למגישת הטלוויזיה קורין גדעון. הוא מקפיד מידי יום להניח תפילין, להתפלל, ללמוד תורה ולשמור שבת וכשרות. 

קורין גדעון בריאיון מרתק למורן קורס - "בחיים לא חשבתי שאתחתן עם מישהו מבית חרדי. עשיתי עם עצמי תהליך משנאת חרדים – לאהבה וכבוד. היום אני מתביישת במה שחשבתי פעם":

תגיות:קורין גדעוןחילי סורוצקין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה