מעניין

(כמעט) שיא גינס: לא תאמינו באיזה משקל נולדה התינוקת הזו

תינוקות שמנים זה הדבר הכי מתוק שראינו, אבל יש שמן ויש שמן ממש - והתינוקת הזו כמעט שברה שיא גינס במשקל שבו נולדה

אא

ישנם אנשים ברחבי העולם שמתפרסמים הודות לניסים גדולים שמתרחשים אצלם. 

אחת מהם היא כריסי קורביט - אם לארבעה ילדים שכולם נולדו במשקל 'שיא' בלתי נתפש של ארבעה קילוגרמים. לכן, כשנקלטה להריון עם בתה הרביעית, לכריסי כבר הייתה הרגשה חזקה שהבן או הבת ישקלו לא מעט. 

וכך בדיוק היה. 

כשהתאריך המיועד התקרב, הבטן ההריונית שלה הייתה כל כך ענקית, עד שאי אפשר היה להתעלם ממנה. "אנשים לא הצליחו לא להגיד לי משהו על זה. כל מי שפגש אותי ברחוב, גם כאלה שבכלל לא הכירו אותי, עצרו אותי ברחוב ושאלו בפליאה איך אני מצליחה לשאת את הבטן הזאת?", צוחקת כריסי. 

אחת הסיבות לבטן הענקית הזו הייתה סוכרת הריון שממנה היא סובלת. "הרופאים הכינו אותי כבר בהריון הראשון שרמה גבוהה של סוכר בדם בשלושת החודשים האחרונים של ההריון, עלולים לגרום לפגיעה בעובר", היא משחזרת. "

כשנולדה קרלי, בתה של כריסי, בניתוח קיסרי בשבוע מוקדם מהצפוי - האחיות לא יכלו לעצור את תדהמתן. 

"כשהאחיות אמרו לי כמה התינוקת שוקלת, הן אמרו את זה עם שריקת התפעלות. היא שקלה קרוב לשישה ק"ג", מספרת כריסי. "כשראיתי אותה בפעם הראשונה, לא האמנתי. היא הייתה כל כך גדולה. הייתי בטוחה שאנחנו עומדים לשבור שיא גינס".

למעשה, זה היה קרוב מאוד להיות נכון, אך ברגע האחרון גילתה כריסי כי בספר השיאים של גינס מחזיק עדיין תינוק שנולד בשנת 1879 - ששקל בעת לידתו 10.4 ק"ג. מאז ועד היום אף תינוק לא שבר את השיא הזה, גם לא קרלי העגלגלה. "היא פשוט מלאה בקפלים, זה לא יאומן. היא תינוקת שכיף להחזיק, וכיף למעוך. היא כל כך חמודה", מסכמת אמה. 

תגיות:תינוקתמשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה