חדשות יהדות

האם ב-2050 יהיה אסור לעשות ברית מילה בישראל?

בממשלה פועלים כוחות אנטי יהודיים שרוצים לחסל כל זיקה בין היהדות לבין מדינת ישראל: שדולה מיוחדת לשמירת המסורת הושקה בכנסת

  • כ' אדר א' התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: דוד כהן/פלאש90)אילוסטרציה (צילום: דוד כהן/פלאש90)
אא

בכנסת הושקה היום (שני) השדולה לחיזוק אופיים המסורתי של מוסדות המדינה. את השדולה יובילו חברי הכנסת דוד אמסלם ומירי רגב מהליכוד, ואופיר סופר מהציונות הדתית.

במהלך השקת השדולה, אמרה רגב: ''אין כאן עניין של ימין או שמאל או מזרח או מערב. אני מסתכלת על שנת 2050, אסור יהיה לעשות ברית מילה או בר מצווה ועושים מיום השבת כעוד יום. זה נשמע כמו חלום בלהות אבל אם ימשיכו ברפורמות האלה. ממשלה מתייוונת ששוכחת מאיפה היא באה''.

"אם נפסיד את הבחירות הבאות – אין מדינה יהודית", הוסיף אמסלם. "המפ"איניקים שהקימו את המדינה הבינו שזו מדינה של יהודים. היום אנחנו שומעים את ליברמן אומר לזרוק את החרדים למזבלה, לפיד אומר לזרוק את התורה למזבלה, פעם היו מעמידים אותו לדין על הסתה ואנטישמיות. יצטרכו לזרוק אותנו קודם למזבלה לפני שיזרקו את החרדים.

"הבחירות הבאות זה לא ימין או שמאל או על ארץ ישראל אלא על הזהות היהודית", הוסיף אמסלם. "בג"ץ מקבל החלטה להכניס חמץ לבית החולים בפסח, אני רוצה לראות שמאפשרים לי ברמדאן להיכנס עם לאפה להר הבית. הכאוס השתלט על המדינה, ואם לא נעצור את הכאוס לא תהיה כאן מדינה יהודית".

סופר נשא אף הוא דברים. "מטרת השדולה היא לחזק את תורת ישראל ואת המסורת היהודית", אמר. "בתקופה זו, כאשר הדת והמסורת הפכו למילים גסות ובממשלה פועלים כוחות אנטי-יהודיים שרוצים לחסל כל זיקה בין היהדות לבין מדינת ישראל ופועלים להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה - השדולה הזאת הכרחית".

תגיות:ברית מילהחדשות יהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה