חדשות בארץ

"שפל ערכי חסר תקדים": סמוטריץ’ במתקפה חריפה על בנט

גורם מדיני בכיר צוטט כמי שאמר בתדרוך לעיתונאים כי "הרבה מאוד מהמתים זה כאלה עם קורונה ולא מקורונה". ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיבו בחריפות: "ספין שמעיד על אובדן דרך ובריחה מאחריות"

  • ט"ו אדר א' התשפ"ב
בנט (צילום: עמית שאבי, פול)בנט (צילום: עמית שאבי, פול)
אא

ד"ר מאיר פרייס, מנהל המכון להמטולוגיה בבית החולים כרמל שבחיפה ובעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, מגיב לדבריו של גורם מדיני בכיר, שצוטט כמי שאמר כי הרבה מאוד מהמתים במהלך גל התחלואה הנוכחי "זה כאלה עם קורונה ולא מקורונה".

בציוץ בטוויטר בתגובה על הדברים כתב ד"ר פרייס: "הכרתי לצערי עשרות נפטרים מקורונה, אף אחד מהם לא נפטר עם קורונה. נכון שרובם היו מבוגרים, לחלקם היה סרטן או מחלות אחרות. הקורונה קיצרה את חייהם וגרמה להם לסבל נוראי".

"עוד ספין שמעיד על אובדן דרך, על כישלון ועל בריחה מאחריות",  הוסיף הרופא ותקף. "עצוב מאוד. אנחנו נמשיך להילחם על כל אחד ואחת. הורינו ואחינו הם".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיב אף הוא בחריפות על הדברים שיוחסו לגורם הבכיר: "לבנט, שגנב את השלטון בהונאה, מעולם לא היה תוקף מוסרי להיות ראש ממשלה. אבל האדישות שלו נוכח אלפי מתים מיותרים, והניסיון שלו להציג את מחדלי הממשלה שלו שהביאו לאובדן החיים הזה כ'הצלחה מסחררת', היא שפל ערכי חסר תקדים בפוליטיקה הישראלית. איש מסוכן וחסר עכבות שייזכר לדיראון עולם".

אמש (שלישי), בתדרוך לעיתונאים בבחריין, התייחס הגורם המדיני הבכיר לנתוני התמותה הגבוהים של הגל החמישי, וטען כי "הרבה מאוד מהמתים זה כאלה עם קורונה ולא מקורונה". הוא הוסיף, כי "השאלה היא אם יש עודף תמותה ומה גבול האחריות. אם אנחנו עושים את הכל וזה לא פוגע במתחסנים אלא במי שבעצמם לא נטלו את החיסונים – ההצלחה אדירה".

הגורם הבכיר ציין, כי "הפגיעה המשמעותית היא במגזר הערבי כרגע. כואב הלב על כל אדם שנפטר. אנשים מתים כל הזמן, כל יום. נצטרך לספור תמותה עודפת ולפי זה לדעת. הדבר הזה הכה את כל העולם ולא היה דרך להתחמק מזה. אנחנו בנינו מתווה שבו העולם חלה קודם. הבנו שזה פחות קטלני".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'קורונהמאיר פרייס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה