חדשות בארץ

בנט בבחריין: "הסכם עם איראן הוא טעות אסטרטגית"

ראש הממשלה בנט העניק ריאיון לעיתונות בבחריין: "אנו מאמינים כי כריתת ההסכם עם איראן היא טעות אסטרטגית שיאפשר לה לשמור על יכולתיה הגרעיניות"

  • י"ד אדר א' התשפ"ב
בנט בבחריין, אתמול (צילום: חיים צח, לע"מ)בנט בבחריין, אתמול (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנט, המבקר בימים אלו בבחריין, העניק ראיון לעיתונות, ותקף את הסכם הגרעין עם איראן. "זו טעות אסטרטגית שתאפשר לאיראן לשמור על יכולותיה הגרעיניות", אמר ראש הממשלה.

בראשית דבריו לעיתון 'אל-איאם', אמר בנט כי: "זהו ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכה. ברצוני להביע את הערכתי העמוקה להוד מלכותו חמד בן עיסא אאל ח'ליפה על מנהיגותו האמיצה שהובילה לכינון היחסים בינינו במסגרת הסכמי אברהם. בביקור נדון בשורה של נושאים ונחזק את הקשרים בין שני העמים.

"שתי המדינות מתמודדות עם אתגרים ביטחוניים גדולים הנובעים מאותו המקור, הרפובליקה האסלאמית של איראן. היא מערערת את כל האזור. איראן תומכת בארגוני טרור הפועלים באזורכם ובאזורנו והיא מקימה ארגוני טרור צמאי דם, לא נאפשר זאת. אנו נלחמים באיראן יום וליל", אמר ראש הממשלה הישראלי.

"הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של ישראל כבר יותר מ-50 שנה. הוא מבין היטב מהם צרכי הביטחון שלנו", הוסיף בנט, וציין כי הסכם הגרעין הוא טעות אסטרטגית. "אנו מאמינים כי כריתת ההסכם עם איראן היא טעות אסטרטגית, מכיוון שהוא מאפשר לה לשמור על יכולתיה הגרעיניות, ולהשיג מאות מיליארדים של דולרים שיחזקו את מכונת הטרור שלה שפוגעת במדינות רבות בעולם.

"ישראל היא כוח צבאי מוחשי באזור ובעלת יכולות מבצעיות חסרות תקדים באוויר, בים וביבשה. אנו דואגים להרחיב את היקף שיתוף הפעולה הצבאי עם בנות בריתנו באזור על מנת לשפר את הביטחון והיציבות בו", סיים ראש הממשלה את דבריו.

תגיות:איראןהסכם הגרעיןנפתלי בנטבחריין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה