חדשות בארץ

"בנפשנו הוא": בד"ץ העדה החרדית מצטרף לחרם על דוריטוס

בד"ץ העדה החרדית הודיע על הצטרפותו למחאה נגד מותג החטיפים דוריטוס בעקבות הפרסומת הפרובוקטיבית, וקרא לציבור ולרשתות השיווק שלא לרכוש את מוצרי המותג: "כדי שלא יהיה חלילה זלזול על ידי אחרים לפרוץ פרץ בדברים הנוגעים לצניעות וקדושת ישראל"

  • י"ג אדר א' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית דין צדק (בד"ץ) של העדה החרדית הודיע היום (שני) על הצטרפותו למחאה נגד מותג החטיפים דוריטוס של חברת שטראוס, וזאת בעקבות הפרסומת הפרובוקטיבית של החברה בה הוצגו משפחות שונות, בהן להט"ביות. אל ההודעה הצטרף גם בד"ץ בני ברק מיסודו של הגר"נ קרליץ זצ"ל. 

בהודעה שהוציא בד"ץ העדה החרדית נכתב: "בצער רב שמענו שחברת שטראוס פרסמו פרסומי שחץ ותועבה על מוצרי דוריטוס שלהם, בדברים אשר הנפש היהודית סולדת מהם.

וכדי להביע את כאב היהדות החרדית להשמיע קול המחאה שלא ישונה חלילה כזאת בישראל, פונים אנו אל הציבור החשוב, ובייחוד אל רשתות השיווק החרדיות והחנויות המשרתות את הציבור החרדי אשר קדושת ישראל נוגע ללבו להימנע עד אחרי חג הפסח מלרכוש את המוצרים הנ"ל לסוגיהם וגווניהם, כדי שידעו הנוגעים בדבר כי בנפשנו הוא. וכדי שלא יהיה חלילה זלזול על ידי אחרים לפרוץ פרץ בדברים הנוגעים לצניעות וקדושת ישראל וכדומה".

מנכ"ל מנכ"ל אופק ישראל, אלעד צדיקוב, שפנה לפני כשבועיים בנושא לבד"ץ העדה החרדית, הגיב: "בד"ץ העדה החרדית מחרים את דוריטוס. הצלחה גדולה במאבקנו! נמשיך להיאבק ולדרוש את הסרת השגחת הבד"ץ מהמוצר בחודשים הקרובים".

חרם הדוריטוס והנדסת התודעה: הרב זמיר כהן בהתייחסות נדירה

תגיות:דוריטוסבד"ץ העדה החרדית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה