חדשות בארץ

ירושלים: נעצרו שני חשודים בהצתת בית המשפחה היהודית בשייח’ ג’ראח

בעקבות חקירה משותפת של המשטרה והשב"כ, נעצרו שני חשודים בהצתת בית משפחת יושובייב בשכונת שייח' ג'ראח בבירה. בביתו של אחד החשודים נתפסו כשמונה בקבוקי תבערה

  • י"ג אדר א' התשפ"ב
שוטרים בשייח’ ג’ראח, אמש (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)שוטרים בשייח’ ג’ראח, אמש (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

המשטרה ושירות הביטחון הכללי עצרו שני חשודים, בחשד להצתת ביתה של משפחת יושובייב בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) באמצעות בקבוקי תבערה בשבת האחרונה.

כזכור, בליל שבת התקבל במשטרה דיווח אודות שריפה בדירה בשייח' ג׳ראח. במקביל לפעולות מיידיות לכיבוי השריפה, החלו כוחות המשטרה בסריקות ואיסוף ממצאים באזור. בחסדי שמיים, בעת השריפה בני המשפחה לא היו בבית. שוטר שנכנס לבית לביצוע סריקות נפגע באורח קל משאיפת עשן. 

במשטרה ציינו, כי "בעקבות ממצאים ראשוניים שהעלו חשד להצתה באמצעות השלכת בקבוקי תבערה, מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור. בנוסף הנחה לשלב בפעילות כוחות מיוחדים, וכן לחקור את המקרה ביסודיות ובכל האמצעים הנדרשים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה החמור".

החקירה נוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי. לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות במישור הסמוי, נעצרו כאמור שני חשודים במעורבות במעשה. השניים, בשנות העשרים לחייהם, הועברו לחקירה בשב"כ.

במהלך חיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים, נתפסו כשמונה בקבוקי תבערה שלמים וכן כובע גרב וכפפות. החקירה נמשכת.

מעיריית ירושלים נמסר, כי בהנחיית ראש העיר משה ליאון יצאו הבוקר לשכונת שייח ג'ראח גורמי המקצוע מאגף חירום וביטחון של העירייה, לסיור משותף עם אנשי משטרת ישראל, וזאת על מנת לתכנן הקמת מערכת מצלמות אבטחה שתותקן בימים הקרובים באזור רווי המתיחות.

"משימתנו העיקרית היא להבטיח את שלום התושבים", אמר ראש העיר ליאון. "לכן הבוקר הנחיתי את הגורמים הרלוונטיים בעיריית ירושלים להגיע לשכונת שייח ג'ראח יחד עם אנשי משטרת ישראל על מנת לבחון את השטח ולהתקין מיידית מצלמות אבטחה, שיסייעו הן להרתעה והן ללכידת גורמים הפועלים באלימות".

תגיות:בקבוקי תבערהירושליםשייח' ג'ראח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה