חדשות בריאות

הזוי: חולה קורונה יצא חיובי ב-78 בדיקות שעשה. כמה זמן הוא יושב בבידוד?

חליתם בקורונה והחלמתם או שלא חליתם בכלל? תגידו תודה רבה: גבר בן 56 מטורקיה שביצע 78 בדיקות אנטיגן - יצא חיובי בכולן. אז כמה זמן הוא יושב בבידוד? גם אתם תתקשו להאמין

אא

חליתם בקורונה והחלמתם או שלא חליתם בכלל? תגידו תודה רבה: לאחרונה עלה לכותרות סיפורו של מוזאפר קייאסאן בן ה-56 מטורקיה, שביצע 78 בדיקות אנטיגן - שכולן יצאו חיוביות. 

נשמע הזוי? אתם צודקים. את הבדיקות ביצע קייאסאן מאז סוף שנת 2020 - מה שאומר למעשה שהוא לא יצא מהבידוד כבר 14 חודשים. לתקשורת סיפר קייאסאן כי את ימי הבידוד בילה לסירוגין בין ביתו לבין בית החולים, היות והוא גם חולה לוקמיה. 

"נמאס לי לא לראות את הילדים והנכדים, זה מאוד קשה לי", הוא אומר. "אני רוצה שזה ישתנה ורק הממשלה יכולה לעשות שזה יקרה. אני היום מדבר עם הילדים שלי רק בשיחות וידאו או דרך החלון. זה מאוד קשה שאני לא יכול לחבק את הקרובים שלי".

מי שנמצא איתו בבית הם אשתו ובנו, שלמרבה הפלא - הבדיקות של שניהם יצאו שליליות מאז 2020.

"אני רוצה שהממשלה תעזור לי לקבל פטור מחוקי הקורונה שבמדינה שלי", הוא אומר. "מעולם לא יצאתי שלילי בבדיקת קורונה, מאז שחליתי. הרופאים אומרים שזה קשור ללוקמיה שלי, כי היא גרמה להחלשה כללית של מערכת החיסון. עכשיו החלמתי מהקורונה ומה שיוצא חיובי בבדיקות, זה כנראה השאריות של המחלה. אני גם לא יכול לקבל את החיסון עדיין עד שהגוף שלי יתנקה לגמרי מהשאריות של הנגיף", הוא מסכם. 

תגיות:בדיקותחוליםהזויקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה