חדשות בארץ

מהומות בשכונת שמעון הצדיק: בית נשרף מבקבוק תבערה

בקבוק תבערה שהושלך לעבר עריסתו של התינוק – גרם לשריפה עזה בבית. בנס אין נפגעים בנפש

  • י"ב אדר א' התשפ"ב
(צילום ארכיון (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום ארכיון (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

בקבוק תבערה הושלך לבית משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים בליל שבת האחרון. שריפה התלקחה בבית, ונזק כבד נגרם. אסון כבד נמנע, משום שבני המשפחה לא שהו באותה עת במקום.

צוותי כיבוי שהוזעקו למקום פעלו לכיבוי הלהבות, ומצאו בזירה כמה מבקבוקי התבערה שהושלכו.

בנוסף, כלי הרכב של משפחת ישובייב הוצת כבר 9 פעמים בחודשים האחרונים.

טל יושובייב שביתו הוצת סיפר על הנס שאירע למשפחתו וביקש מהמשטרה לפעול לעצירת הטרור. "פניתי למי שיכולתי, התחננתי וביקשתי שיעצרו את הטרור הערבי שמופנה נגד משפחתי מאות מטרים בלבד מהמטה הארצי. אבל המשטרה והממשלה העדיפו להשקיע את האנרגיות בהתנכלות לנערי הגבעות", אמר. "הפעם בנס לא היו פגיעות בנפש. בפעם הבאה אי אפשר לדעת. הדם השפוך על ידיהם של הממשלה והמשטרה שממשיכים להפקיר אותנו".

בתגובה, העביר ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק. "מה עושים כשהמשטרה מאבדת שליטה? תשע פעמים הציתו למשפחה את הרכב. אני כח"כ מחויב לציבור, אני לא יכול לשבת בכנסת, לאכול רוגלך ולחייך. התפקיד שלי הוא להגן על אנשים שהמשטרה מפקירה אותם. אין משטרה בשייח ג'ראח", אמר בן גביר.

עם צאת השבת החלו הפרות סדר נרחבות שכללו בין הייתר יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה ויהודים הגרים בשכונה, בעקבות זאת, נפגעו מספר אזרחים שפונו לקבלת טיפול רפואי. בשעת לילה מאוחרת הודיעה המשטרה כי עצרה 6 חשודים בהפרות סדר בשכונה.

גם היום (ראשון) צפוי יום מתוח בשכונה. מרחב קדם של משטרת מחוז ירושלים בכוננות שיא לקראת עוד יום מתוח בשייח ג’ראח, שיחל כבר בשעה 10:00 בבוקר עם פתיחת לשכתו של ח”כ בן גביר בשכונה.

תגיות:שמעון הצדיקמהומותבקבוק תבערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה