חדשות בארץ

שר האוצר לשעבר: "ליברמן מתנהג כמו אנטישמי. שופך דלק למדורה ובוכה שהבית בוער"

ח"כ ישראל כץ, שר האוצר לשעבר, תוקף את התוכנית הכלכלית של ליברמן: "ליברמן התנהג כמו ‘הכה בחרדים ותברח מהביקורת"

  • י"ב אדר א' התשפ"ב
ישראל כץ (צילום: פלאש 90)ישראל כץ (צילום: פלאש 90)
אא

שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כ"ץ תקף את ליברמן על רקע הצגת התוכנית הכלכלית שהציג עם רה"מ בנט בשבוע שעבר. "ליברמן הפירומן שופך דלק למדורה ובוכה שהבית בוער", אמר כ"ץ בראיון ל'חדשות 12.

"אנחנו סייענו לכל מי שנפגע ב-160 מיליארד שקלים, גם לעצמאים וגם למשפחות", ציין שר האוצר לשעבר, "במבחן התוצאה השארנו משק שצומח ב-7%, האבטלה הייתה בירידה והגירעון הגיע ל-3%. ליברמן קיבל עשרות מיליארדים – הוא חילק אותם לעבאס ולהסכמים קואליציוניים – ולא נשאר לסיוע. הסיוע שהם נותנים כעת זה טיפה בים”.

"יש כאן לעג לרש. ליברמן היה צריך לעשות 3 דברים: 1- להקפיא מיד בחקיקה את כל ההתייקרויות הממשלתיות – את הדלק שהוא שפך. 2 - לסכם עם המעסיקים ביחד עם ההסתדרות שגם הם מקפיאים את עליות המחירים. 3 - לפרוש רשת ביטחון מותנית למי שמאזניו נפגעים. הדיבורים כעת הם סתם דיבורים – הסיבה היחידה לעלייה ביוקר המחייה הם המיסים על חד-פעמי, על המשקאות, על ביקור רופא, החשמל, המים והדלק”.

כץ התייחס לדבריו של ליברמן נגד הציבור החרדי: "הוא התנהג כמו האנטישמים הכי גדולים בהיסטוריה, פעם, כשהפריץ של הגויים באירופה היה במצוקה, הוא היה אומר: ‘הכה ביהודים והצל את המולדת’. לצערי, ליברמן התנהג כמו ‘הכה בחרדים ותברח מהביקורת'”.

כץ הוסיף ואמר כי דבריו של ליברמן במהלך ישיבת הסיעה השבועית כי החרדים אשמים ביוקר המחיה: “לקחת אותם מחוץ להקשר ולהסיט את האש, זו פשוט אנטישמיות”.

בתוך כך, גם סגן יו"ר הכנסת ויו"ר סיעת 'כחול לבן', ח"כ איתן גינזבורג, הגיב לדבריו הבוטים של שר האוצר ליברמן ואמר: "החרדים לא אחראים ליוקר המחיה בישראל. לא להאשים אף אוכלוסייה, בטח באופן גורף.

"אני לא מאשים את החברה החרדית בכללותה. היא לא אחראית ליוקר המחיה", חזר סגן יו"ר הכנסת ואמר. "זה שיש חלק בחברה החרדית שיכול לצאת לעבוד זה יכול לעזור ליוקר המחיה, אבל זה לא הגורם ליוקר המחיה. גם המגזר הערבי אותו דבר. אין ספק".

הרב זמיר כהן מנפץ מיתוס של 70 שנה בפחות מ-13 דקות. תקשורת פוליטיקאים ומפלגות, מול עובדות, נתונים ומספרים. לראות ולא להאמין מה ניסו למכור לנו עשרות שנים. חובה לצפות:

 

תגיות:ישראל כץאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה