חדשות בארץ

חשיפה חמורה: ראש הסגל של נתניהו משחזר את הלחץ הכבד שהופעל עליו

ראש הסגל של נתניהו, דוד שרן, משחזר את הלחץ הכבד שהופעל עליו על ידי החוקרים: "אמרו לי: 'תמצא משהו על ביבי. כל דבר", ואיימו: "לא תגיע להלוויה של ההורים"

  • ט' אדר א' התשפ"ב
דוד שרן (צילום: יהודה חיים / פלאש 90)דוד שרן (צילום: יהודה חיים / פלאש 90)
אא

דוד שרן, שהיה ראש הסגל של בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה ועומד לדין בפרשת הצוללות, חושף כיצד איימו עליו החוקרים להפליל את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

בשיחה השבוע עם נדב פרי מתאר שרן: "חקרו את אשתי ואמא שלי כדי להפעיל לחץ. משתמשים בבני משפחה. אימא שלי, מעל גיל 80, שיודעים שאין לה שוב בעיה בחשבונות וסרקו את החשבונות שלה, הביאו אותה גם לחקירה. מה יש לאישה מעל גיל 80 לעשות בחקירה וליידע אותך? כל זה סתם כדי לשבור אותך. נכון, זה לא אמור להיות אירוע כיפי, אתה לא אמור לשבת בחדר במלון, אבל יש סטנדרט מסוים של מה מותר ומה אסור.

"רוצים לשבור אותך", ממשיך שרן בהאשמותיו החמורות. "כמו שהם פתאום באופן מפתיע מביאים את אשתי לחקירה. טוויסט בעלילה. מזמנים אותה לחקירה כדי שתדע שהיא בחקירה. לא יודע על מה היא צריכה להיחקר, אבל אומרים לך 'שמע יש לנו את אשתך פה', והם מכניסים אותה אליי לחדר חקירות.

"הם איימו עלי שלא אגיע להלוויה של ההורים שלי", מספר שרן, ומציין שסבל מפשפשים בתא המעצר באבו כביר. "על מזרון פלסטיק עם פשפשים. אתה לא יודע באותו רגע שיש פשפשים, אתה לא רואה אותם, אני לא ראיתי אותם, אבל כשאתה קם בבוקר וכולך עקיצות אדומות כאלה זה מהפשפשים".

תגיות:דוד שרןפרשת הצוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה