חדשות בארץ

"הכי כאב לי זה כשפגעו באשתי ובילדיי": יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב לראשונה לגזר דינו

לאחר שהשופט אישר אתמול את הסכם הטיעון, יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב לחקירות ולהאשמות נגדו: "הכי כאב לי זה כשפגעו ברעייתי"

  • א' אדר א' התשפ"ב
דרעי, היום (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)דרעי, היום (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס דרעי מסר הבוקר (רביעי) הצהרה לתקשורת, ובמהלכה התייחס לראשונה לגזר דינו ולהתפטרותו מהכנסת.

"אני לא מאחל לאף אחד לעבור 7 שנים כפי שעברתי אני ומשפחתי", פתח דרעי את דבריו. "תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה. בהתחלה היה צו איסור פרסום על דמות בכירה בממשלה עם חשדות חמורים ביותר. נפתחה נגדה חקירה. ואחר כך, על פי דרישתי, הותר לפרסום שמדובר בשר אריה דרעי.

"האישומים שנזרקו לחלל האוויר היו חמורים ביותר - שוחד, גניבה, מרמה, קשירת קשר, הפרת אמונים, הלבנת הון, גניבה מעמותות, ועוד. נגדי, והכי כואב, גם נגד אשתי, רעייתי ומשפחתי. ההדלפות מהמשטרה לא נתנו מקום לספק. אריה דרעי - תפסנו אותו שוב. הכותרות כבר שפטו והרשיעו. הרחפנים כבר עלו לשמי ספסופה לצלם מכל זווית. דמי ודם משפחתי נשפך בראש חוצות.

דרעי ציין כי הרגע ששבר אותו לרסיסים היה הפגיעה ברעייתו: "ראיתי את יפה אשתי עם דמעות בעיניים. מתברר לי שהצדקת גזרה על עצמה תענית באותו יום ולא שתתה מים עד הלילה ולקחה אותי לצד, תוך כדי בכי מתייפח, 'אריה, אתה לא תאמין, הטיחו בי היום בחקירה, שאני יפה דרעי גנבתי כסף מעמותות, שאני מסרתי את נפשי בשבילם. אני לא מסוגלת'. את החוויה הזאת אני לא אשכח לעולם. אני שמח שאחרי 7 שנים אתמול אשתי סוף סוף קיבלה הודעה שהחשדות נגד העמותות ונגדה נגנזו".

"אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי זה היה נגמר מול פקיד השומה וללא הליך פלילי", האשים דרעי.

עזיבת הכנסת, לדבריו, היא העונש הכבד ביותר מבחינתו: "מכל העונשים שהוטלו עלי, הפרישה מהכנסת היא הכבדה ביותר. אך אני לא הולך לשום מקום, אמשיך לנהל את ענייני הציבור מהכנסת או מכל מקום".

האם דרעי סבור שמשרד המשפטים ניסה לתפור לו תיק? על שאלה זו השיב יו"ר ש"ס: "אני לא מאשים אף אחד. יש חשדות וזה לגיטמי לחקור. אבל אם לא מצאתם כלום מן הצדק שתסיימו את החקירה. זו טעות שמערכת שמגינה על עצמה חייבת להמשיך עד שיש כתב אישום. חשוב לי מאוד שמערכת האכיפה והמשפט תהיה חזקה במדינת ישראל כדי להחזיר את אמון הציבור במערכות האלו".

כשנשאל אם ימשיך להוביל את המפלגה גם בבחירות הבאות ענה, "אעמוד בראש תנועת ש"ס גם בבחירות הבאות וארוץ לכנסת. לא רואה שום מניעה או קלון".

תגיות:אריה דרעיהאשמותבית דין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה