חדשות בארץ

זעקה כואבת על חוק הגיוס: "בנט מוחא כפיים על כך שלא תהיה תורה בעם ישראל"

"ראש ממשלה גזלן, שגזל את הבוחרים שלו, מוחא כפיים על כך שלא תהיה תורה בעם ישראל. בושה וחרפה"

  • ל' שבט התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ משה גפני, יו"ר יהדות התורה, נשא אמש (שני) נאום חריף ונוקב במליאת הכנסת. בדבריו, דיבר בכאב אודות אישור חוק הגיוס: "על מה השמחה הגדולה? זה חוק עלוב, מבזה, ואנטי יהודי".

"עומד פה ראש ממשלה גזלן, שגזל את הציבור, שגזל את הבוחרים שלו. ראש הממשלה הזו מוחא כפיים על כך שחלילה לא תהיה תורה בעם ישראל", פתח ח"כ גפני את דבריו הכואבים.

"הוא. עם יאיר לפיד. עם כל האנשים שגזלו את השלטון. מה שמעניין אותם זה שלא תהיה תורה. הייתם צריכים לראות את האושר של נפתלי בנט.

"האמת היא שעל פי ההלכה היינו צריכים לקרוע קריעה. בושה וחרפה", הוסיף גפני, ופנה ליו"ר הכנסת: "אדוני היושב ראש מה קרה? מה השמחה הגדולה הזו? שהם הצליחו אחרי שבועיים להעביר חוק עלוב, מבזה, אנטי יהודי, בושה וחרפה.

"ועכשיו מביאים עוד חוק. חוק של שירות לאומי. רוצים לשלב את החרדים במערכות של המדינה. זה לא ישתלם. אנחנו רוצים להתרחק מכם. אתם אנשים חסרי אידיאולוגיה", זעק יו"ר יהדות התורה. "אתם מדברים על שילוב?! צבועים שכמותכם. אני העברתי חוק של העדפה מתקנת, לשלב חרדים במשרדי הממשלה, לשלב חרדים ברשויות המקומיות.

"הצבעתם נגד", המשיך גפני בדבריו. "אתם לא נותנים לעשות את זה. בושה וחרפה.

"קריעה אנחנו צריכים לעשות על ההתנהגות שלכם. בושה על חוסר האידיאולוגיה. על הירידה לאשפתות. ותראו את הנאום שלי עכשיו, כאילו קרעתי קריעה בבגדים שלי. אנחנו נמשיך ללמוד תורה", סיים ח"כ גפני את דבריו.

צפו בזעקתו של ח"כ משה גפני:

תגיות:משה גפניחוק הגיוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה