חדשות בארץ

ח"כ יולי אדלשטיין מתכנן להקים ממשלה כבר בכנסת הנוכחית

שר הבריאות לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין, מכריז כי הוא מתכנן להקים ממשלה כבר בכנסת הנוכחית

  • כ"ח שבט התשפ"ב
יולי אדלשטיין ( צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)יולי אדלשטיין ( צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) מתכנן להקים ממשלה, עוד בכנסת הנוכחית – כך אמר בראיון לחדשות 12. "אני אומר כאן ועכשיו וכבר שלושה חודשים שאני מתכוון להקים ממשלה בכנסת הנוכחית. כשמתחלפת הנהגה בליכוד הקואליציה בסכנת קריסה מיידית", אמר שר הבריאות לשעבר.

אדלשטיין התבקש להתייחס לסקרים שהראו תמיכה גדולה יותר בניר ברקת, ואמר: ''אני לא יודע מאיפה לוקחים את הנתונים האלה, אני לא ראיתי שום סקר של מתפקדי הליכוד, וגם מאוד קשה לדגום מתפקדים. אני מזכיר שבעבר סקרים כאלה טעו בגדול''.

לדבריו של אדלשטיין, היחסים בינו לבין נתניהו לא נפגעו למרות תוכניתו של אדלשטיין להתמודד על ראשות הליכוד. ''נתניהו ואני לא שינינו שום דבר במערכת היחסים שלנו, אנחנו מדברים'', אמר.

בנוגע לתמיכתם של ח"כים מהליכוד, אמר אדלשטיין: "אני מדבר עם חברי כנסת, ולא חיפשתי מישהו שיעשה אאוטינג וידבר מעל גלי האתר אבל כשנגיע לתאריך פריימריז מוסכם, אני מעריך שזה יהיה עד סוף השנה".

על עסקת הטיעון האפשרית של נתניהו, אמר אדלשטיין כי "הוא צריך לשבת עם עצמו ולקבל החלטה שטובה לו כבן אדם להתעלם מכל רעשי הרקע והעצות שנותנים לו ברשתות החברתיות". עוד הוסיף אדלשטיין ואמר: "נתניהו גם לא אמר שהוא בחיים לא הולך לעסקת טיעון, ולכן אני נערך לשני תסריטים: גם התמודדות עם עוד שבעה או תשעה ביום שאחרי נתניהו וגם אם נתניהו נשאר אני מתמודד מולו במגרש הפוליטי, ולכן היחסים שלנו יכולים להיות תקינים".

תגיות:יולי אדלשטייןממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה