חדשות בארץ

מעל 2 מטר שלג בחרמון, תיתכן שביתה במוסדות החינוך ביום שני: סיכום חדשות השבת

סימנים ראשונים לבלימת הגל החמישי, ואיומי שביתה בהסתדרות המורים: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • כ"ז שבט התשפ"ב
אא

* באתר החרמון עדכנו כי במפלס התחתון נערם השלג לכ-1.80 מטרים ובמפלס העליון נערמו מעל ל-2 מטרים.

* סימנים ראשונים לבלימת הגל החמישי: גל התחלואה נשבר אתמול עם ירידה בממוצע המאומתים היומי ואפילו עם ירידה קלה בחולים קשה, כך דווח בחדשות 12. הנחת העבודה של משרד הבריאות היא שבשבוע הבא מקדם ההדבקה יירד אל מתחת ל-1. המשמעות היא שתוך שבועיים שלושה נראה ירידה משמעותית מאוד במספר המאומתים ובתחלואה הקשה.

* הלימודים במוסדות החינוך יתקיימו מחר כרגיל, אך עדיין לא ברור אם תתקיים שביתה ביום שני – או לא. משרד החינוך ינהל הערב (מוצ"ש) מגעים מול הסתדרות המורים, בניסיון להגיע להבנות בנושא. איומי השביתה החלו בעקבות ההכרה על המתווה החדש, 'בודקים ולומדים', בעקבותיו הודיעה הסתדרות המורים הודיעה על שביתה – שבוטלה בהוראת בית הדין לעבודה בשל העובדה שהיא הוכרזה בפרק זמן קצר לפני תחילת השביתה בפועל.

* רוב הטיסות משלושת שדות התעופה באזור ניו יורק בוטלו בשל סופת שלגים כבדה.

* סערת אהוביה סנדק: פעילי ימין שלחו למנדלבליט פרחים לשבת בשם 'שוטרי ימ"ר ש"י'. את זר הפרחים ובלון עליו רשום 'תודה!' קיבלה אשתו של היועמ"ש בביתם שבפתח תקווה. בנוסף לזר ולבלון, צירפו הפעילים "מכתב תודה" בשם השוטרים, בו הם מודים ליועמ"ש על שטייח את החקירה.

* ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים בימים אלה שיחות באשר ליצירת מחנה לאומי חדש שירוץ בבחירות הבאות

* גבר בן 66 נפצע באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה בנוף הגליל. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם. פאראמדיק מד"א, אסף חן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן שיוצא מהדירה בקומה השלישית, מיד לאחר שדלת הדירה נפרצה, חילצו אלינו גבר בשנות השישים מחוסר הכרה, עם כוויות בפלג גופו העליון ולאחר ששאף עשן. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

* לויד אוסטין, שר ההגנה של ארצות הברית התייחס לתגבור הכוחות הרוסים לאורך הגבול ואמר כי "לנשיא פוטין יש את היכולת הצבאית לפעול נגד אוקראינה. ארה"ב מחויבת לעזור לאוקראינה להגן על עצמה".

* רעידת אדמה בעצמה 6.6 הורגשה לפנות בוקר באזור איי קרמדק, מצפון לניו זילנד. לא דווח על נפגעים.

* הקורונה בעולם: 93,586 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה בטורקיה. 269,968 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה בברזיל. 45,115 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה במקסיקו. 113,122 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה ברוסיה. 189,166 בני אדם אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה בגרמניה.

תגיות:חדשות השבתאהוביה סנדקנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה