חדשות בארץ

שלושה חודשים לאחר שדחף את בן גביר: איימן עודה זומן לחקירה

שלושה חודשים אחרי התקרית האלימה בבית החולים קפלן, במהלכה דחף את חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה זומן לחקירה במשטרה. בן גביר: "מעט מדי ומאוחר מדי"

ח"כ איימן עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ח"כ איימן עודה (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

המשטרה זימנה היום (חמישי) לחקירה את יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, וזאת שלושה חודשים לאחר העימות האלים בבית החולים קפלן במהלכו דחף את חבר הכנסת איתמר בן גביר. הזימון לחקירה נעשה באישורו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"שמח שסוף סוף המשטרה הזמינה היום לחקירה את איימן עודה, לאחר שתקף אותי", מסר בן גביר בתגובה. "זאת לאחר שהודעתי שאם עודה לא יוזמן לחקירה בגין התקיפה נגדי, אגיש בג"ץ. זה אומנם מעט מדי ומאוחר מדי. המשטרה והפרקליטות מתנהלים מול עודה בכפפות של משי. למה הם חיכו שם, לעוד תקיפה מצידו?".

כזכור, בן גביר הגיע באוקטובר האחרון לבית החולים ברחובות כדי לעמוד על תנאי אשפוזו של מקדאד קוואסמה, אסיר מנהלי מארגון חמאס ששבת רעב. בכניסה למחלקה בה אושפז האסיר הביטחוני, פרץ עימות בין שני חברי הכנסת. עודה ניסה למנוע את כניסתו של בן גביר, והטיח בו עלבונות מילוליים. בשלב מסוים הוא עבר לפסים פיזיים ודחף את בן גביר בעוצמה. בן גביר ניסה להגיב בדחיפה, ולאחר מכן המאבטחים במקום חצצו את השניים.

עודה מסר בתגובה לזימונו לחקירה כי לא ישתמש בחסינותו הפרלמנטרית: "אגיע לחקירה כשאני בטוח ושלם עם מה שעשיתי".

תגיות:משטרת ישראלאיתמר בן גביראיימן עודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה