חדשות בארץ

הלימודים מתקיימים כסדרם: בית הדין לעבודה הוציא צו מניעה להסתדרות המורים

לפנות בוקר הוציא בית הדין לענייני עבודה צו מניעה נגד החלטת הסתדרות המורים להשבית את מערכת החינוך. הלימודים היום מתקיימים כסדרם. בצהריים – דיון נוסף בנושא

  • כ"ה שבט התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

היום (חמישי) מתקיימים הלימודים בבתי הספר בארץ כסדרם, זאת לאחר שבית הדין לענייני עבודה בתל אביב הוציא לפנות בוקר צו מניעה נגד ההחלטה להשבית את מערכת החינוך במחאה על ביטול הבידודים.

בית הדין ציין בהחלטתו כי "מאחר שההכרזה על השביתה הגיעה כ-11 שעות בלבד לפני פתיחת יום הלימודים, באופן שאינו מותיר די זמן לקיים דיון בה במעמד שני הצדדים בטרם תחילת יום הלימודים, ולמאזן הנוחות הנוטה להערכתנו באופן מובהק לטובת המדינה".

דיון נוסף במעמד שני הצדדים יתקיים בשעה 14:00.

כזכור, בעקבות ההחלטה כי מהיום יבוטלו בידודי התלמידים, הודיעה אמש מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, כי הלימודים יושבתו הלימודים בבתי הספר ובגנים.

בהודעה שיצאה מטעמה כתבה בן דוד למורים ולגננות כי "לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה - אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים. אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים".

בתגובה, אמרה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון כי תפעל להוציא צווי מניעה נגד ההשבתה. "צעדים כוחניים ופוליטיים על גבם של ילדי ישראל אינם ראויים ואינם מקובלים, בטח בימים מאתגרים כאלה. התנהלות אגרסיבית וחד צדדית לא בבית ספרנו. משרד החינוך פועל להוצאת צווי מניעה.

בשל החלטת בית הדין, שלחה הבוקר בן דוד את ההודעה הבאה: "הסתדרות המורים החליטה אתמול על צעדי מחאה כתגובה על החלטת הממשלה בענין מתווה ביטול הבידודים לתלמידים. הבוקר קיבלנו את החלטת ביה"ד לעבודה שניתנה בהיעדרנו, לפיה אין לנקוט בצעד ארגוני כלשהו ולגרום לעבודה סדירה של כלל העובדים עד לדיון, שיתקיים היום בשעה 14:00.

"כל האחריות על הנזקים שייגרמו לבריאותם של עובדי ההוראה והתלמידים ,כתוצאה ממתווה ביטול הבידודים, מוטלת על כתפי הממשלה. הסתדרות המורים תמשיך לעשות הכל כדי להגן על בריאותכם ושלומכם. נמשיך לעדכן", סיימה בן דוד את הודעתה.

תגיות:לימודיםהסתדרות המורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה