מעניין

ארה"ב: אולצה לחזור לעבודה 12 יום אחרי שילדה פג, והסעירה את הרשת

ילדתן לאחרונה וקיבלתן חופשה בתשלום? כל השאר, זה בונוס: סרטון שפורסם השבוע ברשתות החברתיות בארה"ב - גרם לסערה גדולה והפך לויראלי, לאחר שאם צעירה בת 26 שילדה פג, צולמה כשהיא מתייפחת מול המצלמה בגלל שאולצה לחזור לעבודתה, שבוע ימים לאחר הלידה

אא

סרטון שפורסם השבוע ברשתות החברתיות בארה"ב - גרם לסערה גדולה והפך לויראלי, לאחר שאם צעירה בת 26 שילדה פג, צולמה כשהיא מתייפחת מול המצלמה. האם, רבקה שומארד, סיפרה בדמעות על כך שמעסיקיה אילצו אותה לחזור לעבודה 12 יום בלבד לאחר שילדה תינוק פג - שכמובן דורש טיפול ומעקב צמוד יותר מאשר תינוק רגיל. 

עדן בתה נולדה בשבוע ה-27 של ההריון, ועדיין מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ פגים. בארצות הברית, יולדות נמצאות במצב בלתי אפשרי שבו העבודה קודמת לכל, ואין דבר כזה חופשת לידה בתשלום. לכן, נשים רבות לאחר לידה נמצאות במצב בלתי אפשרי שבו אין שום התחשבות בסיטואציות מסובכות כמו לידת פג. איפה נמצא ראש של אם שזה עתה ילדה, כשהיא חוזרת לעבודה? לאורך כל המשמרת שלה - עם הילדה. איך היא מרגישה, האם היא אכלה ומתי כבר אוכל לצאת מכאן כדי לנסוע לבית החולים ולהאכיל אותה בחלב אם?!

בסרטון, שזכה ללמעלה משלושה מיליון צפיות, סיפרה רבקה בחוסר אונים מוחלט כי היות וחלב אם הולך ונגמר במהלך 8 שבועות מרגע הלידה - היא עושה חשבון פשוט של מתי תצא הילדה ממחלקת הפגים, והאם עד אז היא תהיה מסוגלת להאכיל אותה בחלב אם. "האם בכלל יהיה לי חלב בשבילה כשהיא תגיע הביתה? מה עושות אמהות אחרות שהתינוקות שלהן בטיפול נמרץ פגים?", מזדעקת רבקה, ובוכה מול המצלמה. "איך מישהי יכולה להרשות לעצמה לקחת חופש, כשהתינוק בטיפול נמרץ? איך אפשר בכלל להסתדר עם רגשות האשמה על זה שאת חייבת לעבוד ולא יכולה להיות שם עם התינוק שלך? זו אמריקה!", היא מסכמת בעצב. 

תגיות:לידהעבודהפגחוקיםארהבפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה