חדשות בארץ

טרגדיה בצפון, רוסיה ואוקראינה על סף מלחמה: סיכום חדשות השבת

מנדלבליט ונתניהו מתכוונים לפנות לבית המשפט המחוזי בבקשה לפתוח בהליך גישור פלילי, רוסיה הציעה לאיראן הסכם גרעין זמני, ותחזית מזג אוויר סוערת לשבוע הקרוב. כל מה שחשוב לדעת

אא

בני זוג מהיישוב ג'דידה מכר שבגליל המערבי נמצאו היום (שבת) בביתם ללא סימני חיים. צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותם. ככל הנראה, השניים מתו עקב הרעלת פחמן לאחר שניסו לחמם את ביתם באמצעות מנגל. המשטרה פתחה בחקירה.

פראמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "כשנכנסו לבית ראינו את הגבר והאישה שוכבים מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

ברקע ההערכות כי פחתו הסיכויים לעסקת טיעון, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתכוונים לפנות לבית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה לפתוח בהליך גישור פלילי. כך דווח בחדשות 12. 

במשטרה מתחזקת ההערכה, כי תיק החקירה שנפתח בעניין טענתה של חברת הכנסת עידית סילמן מימינה על שהותקפה בתחנת דלק במודיעין – ייסגר. על פי הדיווח בחדשות 12, במשטרה טוענים כי שיתוף הפעולה מצידה של סילמן היה מוגבל, וכי בעדותה אמרה "רק מה שהיה לה נוח לומר, מילה לא מעבר לכך".

גוברת המתיחות במזרח אירופה, בשל החשש מפלישה רוסית לאוקראינה. שר החוץ של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, נפגש אתמול בז'נבה עם מקבילו הרוסי סרגיי לברוב, בניסיון להפחית את המתיחות, אולם במגעים לא נרשמה פריצת דרך משמעותית. בלינקן הזהיר לאחר מכן, כי ארצות הברית תגיב במהירות ובחומרה אם רוסיה תפלוש לאוקראינה. מנגד, משרד החוץ הרוסי הזהיר מפני "השלכות חמורות" אם דרישותיה של ארצו לא ייענו. בין היתר, מוסקבה דורשת מנאט"ו שלא לצרף את אוקראינה לשורותיה. רשת פוקס האמריקנית דיווחה מפי גורמים אמריקניים, כי ארצות הברית תתחיל השבוע בפינוי בני משפחה של עובדי שגרירותה באוקראינה.

בעוד שיחות הגרעין בין איראן והמעצמות נמשכות בווינה, רשת NBC האמריקנית מדווחת כי רוסיה הציעה לאיראן לחתום על הסכם גרעין זמני בתמורה להקלה בסנקציות נגדה. על פי הדיווח, ההצעה הרוסית נעשתה בידיעתה של ארצות הברית, אך נדחתה על ידי איראן. 

שר הביטחון בני גנץ אובחן אתמול כחיובי לקורונה בבדיקת PCR. מלשכתו נמסר כי "שר הביטחון מחוסן ארבע פעמים, וממשיך לנהל את ענייני הביטחון באמצעות מערכות המותקנות בביתו".

 

תחזית מזג האוויר

מחר, יום ראשון, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן. גשם לפרקים צפוי לרדת בצפון הארץ ובמישור החוף, מלווה בסופות רעמים בודדות. הגשם יתפשט בהדרגה למרכז הארץ. קיים חשש קל מהצפות, בעיקר במישור החוף הצפוני. בחרמון ירד שלג, ומהלילה ייתכן שלג קל בפסגות הגבוהות של הרי הצפון. ברוב אזורי הארץ ינשבו רוחות ערות. יהיה קר מהרגיל לעונה.

ביום שני יהיה מעונן בדרך כלל וקר מהרגיל. גשם צפוי לרדת מדי פעם מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בחרמון ובצפון רמת הגולן ירד שלג, ובבוקר ייתכן שלג קל בפסגות הגבוהות של הרי הגליל. קיים חשש קל משטפונות במדבר יהודה וים המלח. לקראת ערב הגשם ייפסק, ובלילה קיים חשש מקרה באזורים המועדים.

ביום שלישי מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות.

מזג האוויר ביום רביעי יהיה גשום וסוער בצפון הארץ ובמישור החוף. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, וייעשה קר מהרגיל לעונה. בחרמון ובפסגות הגבוהות של הרי הצפון ירד שלג. במהלך היום הגשם יתפשט בהדרגה עד לצפון הנגב, ושלג יחל לרדת בפסגות הרי הצפון והמרכז. קיים חשש להצפות בערי החוף. בדרום ירד גשם מקומי, וקיים חשש לשטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

תגיות:תחזית מזג אוויראביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה