חדשות בריאות

שר הביטחון בני גנץ נדבק בקורונה

שר הביטחון בני גנץ, שהתחסן ארבע פעמים, אובחן כחיובי לקורונה. גם חברי הכנסת מאיר פרוש ואבתיסאם מראענה אומתו כחיוביים לנגיף

גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ נמצא היום (שישי) חיובי לקורונה בבדיקת PCR. מלשכתו נמסר כי "שר הביטחון מחוסן ארבע פעמים, וממשיך לנהל את ענייני הביטחון באמצעות מערכות המותקנות בביתו".

"גם אני חיובי לקורונה", כתב גנץ בטוויטר. "אני מרגיש טוב, כי אני מחוסן. בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן".

לצד גנץ, דווח כי חבר הכנסת מאיר פרוש (יהדות התורה) נדבק אף הוא בנגיף. אתמול נמסר, כי חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) וחברת הכנסת אבתיסאם מראענה (העבודה) אובחנו כחיוביים לקורונה. בגל התחלואה הנוכחי נדבקו עד כה 30 שרים וחברי כנסת.

על פי העדכון האחרון ממשרד הבריאות, שנמסר אמש, עולה כי בישראל 412,460 בני אדם המוגדרים כחולי קורונה פעילים, מהם 1,680 מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה ממשיך לעלות, ועומד על 593. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה ל-8,370.

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון הודיעו אמש כי החל מיום חמישי הקרוב ייכנס לתוקף מתווה לימודים חדש במערכת החינוך, במסגרתו תבוטל חובת הבידוד לתלמידים שבאו במגע עם תלמיד מאומת. 

על פי המתווה החדש, תלמידים בכל מערכת החינוך יידרשו לבצע שתי בדיקות אנטיגן בשבוע, בימים ראשון ורביעי, לפני ההגעה למוסדות החינוך. תלמיד שתוצאת הבדיקה הביתית שלו שלילית יוכל להגיע למוסד החינוכי.

תלמיד שתוצאת הבדיקה הביתית שלו חיובית לא יגיע ללימודים וייגש להיבדק בתחנת בדיקה מפוקחת. אם תוצאת הבדיקה המפוקחת שלילית – הוא יוכל לשוב למוסד החינוכי. במידה והתלמיד נמצא חיובי, הוא ישהה בבידוד במשך חמישה ימים. השחרור מהבידוד יתבצע בכפוף לשתי בדיקות שליליות, בימים הרביעי והחמישי לבידוד. במשרד הבריאות הדגישו, כי תלמידים עם תסמינים נדרשים שלא להגיע ללימודים ולהיבדק בבדיקת אנטיגן ביתית.

תגיות:בני גנץנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה