חם ברשת

מדהים: אמן אלקטרוני בינלאומי עשה רמיקס לשיר חסידי - וזכה למאות אלפי צפיות

דייויד סקוט, אמן מוזיקה אלקטרונית מדרום אפריקה, עשה רמיקס למזמור תהילים שביצעו גברים ממקהלת שירה בברוקלין. תוך מספר ימים בלבד - הרמיקס זכה למאות אלפי צפיות ברשת ואינספור תגובות מחממות. צפו

אא

דייויד סקוט הוא אמן מוזיקה אלקטרונית מדרום אפריקה, המוכר בזכות סרטוני הפארודיה ושיתופי הפעולה המעניינים שלו עם אנשים ובעלי חיים. הוא פועל תחת השם KIFNESS וסרטוניו הקצרים זוכים למיליוני צפיות ברשת. אחת היצירות המעניינות שהוציא לאור לאחרונה היה הרמיקס למזמור "אם השם לא יבנה בית".   

בשנת 2013, ערך שרגא גולד, מייסד ומנהל מקהלת שירה, חגיגת בר מצווה לבנו בברוקלין ניו יורק, ואליו הצטרפו החסידים של מקהלת הגברים. יחד הם שרו את המזמור "אם השם לא יבנה בית" ו"הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל" מספר תהילים.

סקוט השתמש בבקר המקלדת שלו והפך את השיר המקורי לשיר קצבי, שזכה למאות אלפי צפיות במספר ימים בלבד. בקליפ הוא שילב קטעי וידאו נוספים של חתונה חסידית שנערכה בישראל. התוצאה הייתה מדהימה – יהודים ולא יהודים כאחד התלהבו מהביצוע המרגש של מקהלת החסידים.

הקשיבו לרמיקס של דייויד סקוט:

 

"הרמיקס הזה כשר טהור", כתב אחד הגולשים. "זה כל כך יפה, כמה טובים היו החיים לכולם אם היינו יכולים לראות מעבר לגזע, דת והשקפות פוליטיות", כתבה אחרת.

הזמר החסידי ואמן ההקלטות של יוניברסל מיוזיק גרופ, שולם למר, הגיב על הרמיקס במילים "עבודה מעולה". סקוט הגיב: "שולם תודה רבה לך. אני מרגיש כבוד גדול שאחד הזמרים המקוריים מהסרטון מאשר".

וזה הביצוע המקורי של מקהלת שירה:

תגיות:תרבותרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה