חם ברשת

החטיפה בטמפל הרפורמי: הציבור האמריקני לא נשאר אדיש. אלו התגובות הנבחרות 

החטיפה בטמפל הרפורמי בטקסס הרעישה את הרשת, וגולשים אמריקניים רבים - לא נשארו אדישים. הנה כמה מהתגובות הנבחרות שליקטנו ותרגמנו מאנגלית

אא

 

***

הדיילי מייל דיווח כי הקהילה היהודית בטקסס 'סומנה':

 

***

 

ג'קלין סמית': "אנטישמיות נפוצה, ובכל זאת מטאטאים אותה מתחת לשטיח. אם זה היה הפוך, התקשורת וכל השאר היו סוערים על הגזענות הנוראה. מגוחך איך זה לא מטופל ומדווח כמו שצריך".

 

***

משטרת סן דייגו: "לבנו כבד הלילה כשאנו צופים בדריכות במשבר בני הערובה הטראגי, שמתרחש בבית הכנסת בטקסס. משטרת סן דייגו עומדת בסולידריות ותומכת בבני הקהילה היהודית שלנו. הגברנו את הסיורים ברחבי בתי הכנסת ומקומות דתיים נוספים בעיר. אנו מתפללים לסיום שלו של האירועים בטקסס".
 

 

***

טוב, מהפוסט הזה קצת קשה להבין מה המשורר ביקש לומר, אבל בכל זאת: טענתו הבסיסית היא ש'לא במקרה' החוטף המוסלמי בחר בטקסס. "לטקסס יש עניין עם הג'יהאד האיסלמי, ובמיוחד בצפון המדינה. השאלה שלי היא איך פקיסטני לאומי שיש לו קשרי טרור - נכנס לטקסס? מי נתן לו מחסה ואיך הוא השיג נשק?". מישהו יכול לענות?

 

***

בתגובה לדיווח שפורסם ברשת CNN, מאות גולשים הגיבו. הנה תגובות אחדות מני רבות ש'צדו' את עינינו:

גולש בשם בראד ריילי: "CNN באמת מנסה להתחמק מלתאר מי היה הבחור הזה... 'אזרח בריטי'. אבל הם רוצים שתדע שזה קרה בטקסס כדי שתוכל לקפוץ למסקנות. אני אפשט את זה עבור הקהל, מכיוון ש-CNN לא מצליחה להבין את זה - קיצוני אסלאמי נכנס לבית כנסת והחזיק את העם היהודי שם כבן ערובה, כדי לנסות לשחרר מחבל מורשע. בני ערובה ניצלו. מחבל נהרג".

 

סטרייטון דרק לורנה כתב/ה: "ראינו את זה מגיע, בלי שום ספק. היה מאמר ב'כוכב טורונטו' שנכתב על ידי מישל לנדסברג ואבי לואיס, ששם הם הזהירו את העם היהודי ברחבי העולם, לגבי הדבר הזה".

תגיות:בית כנסתרשתחטיפהתגובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה