חדשות בארץ

"שלפיד יתעשת": ועד עובדי משרד החוץ מחריף את המאבק

ועד עובדי משרד החוץ הודיע על החרפת העיצומים במסגרת המאבק שהוא מנהל מול הנהלת המשרד להטבת תנאי העבודה. העובדים קראו לשר החוץ יאיר לפיד "להתעשת" ולהביא לסיום המשבר

משרד החוץ בירושלים, בעיגול: לפיד (צילומים, נתי שוחט ואוליביה פיטוסי, פלאש 90)משרד החוץ בירושלים, בעיגול: לפיד (צילומים, נתי שוחט ואוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

עובדי משרד החוץ הודיעו היום (שני) על החרפת המאבק שהם מנהלים להטבת תנאי עבודתם, וקראו לשר החוץ יאיר לפיד "להתעשת", כלשונם, ולהביא לפתרון המשבר.

"אזרחי ישראל היקרים, לצערנו עקב ההתעלמות מפניותינו החוזרות ונשנות למשא ומתן לא מותירה לנו כל ברירה אלא לנקוט בעיצומים", נמסר מוועד עובדי משרד  החוץ. "האחריות לפגיעה באזרחי ישראל רובצת על כתפי מי שבחרו להתעלם מדרישה מוצדקת לאפשר לעובדי משרד החוץ לבצע את מלאכתם בתנאי העסקה הוגנים וראויים".

כזכור, עובדי משרד החוץ הכריזו לפני מספר שבועות על סכסוך עבודה מול הנהלת משרדם. במסגרת החרפת הצעדים, הודיע ועד העובדים כי החל מהיום ועד להודעה חדשה, נציגויות ישראל בארצות הברית, בוגוטה וטיביליסי לא יטפלו בנושאים של רישום נולד והנפקת דרכון ראשון. הנציגויות במנילה, הודו וקטמנדו לא ינפיקו אשרות עבודה לענפי הסיעוד והחקלאות.

עוד נמסר, כי החלון הקונסולרי בירושלים יהיה סגור, ואיגרות מדיניות לא יתורגמו ויופצו בשפה העברית בלבד: "בכל סיטואציה הדורשת טיפול חריג ניתן לפנות לוועדת החריגים של ועד העובדים דרך מוקד פניות הציבור של משרד החוץ".

"צר לנו שנאלצנו להגיע למצב הזה, ואנחנו מקווים ששר החוץ, יאיר לפיד, יתעשת במהרה ויביא לסיום המשבר", סיכמו בוועד העובדים.

הפלונטר של "החליפי": עובדי משרד החוץ נגד יאיר לפיד

תגיות:יאיר לפידמשרד החוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה