חדשות בריאות

דיווח דרמטי: בבריטניה מתכננים לבטל לחלוטין את חובת הבידוד למאומתים

ממשלת בריטניה מתכננת לבטל לחלוטין את חובת הבידוד לחולי קורונה מאומתים

  • ט"ו שבט התשפ"ב
בעיגול בוריס ג'ונסון (צילומים: shutterstock)בעיגול בוריס ג'ונסון (צילומים: shutterstock)
אא

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, מתכנן לבטל לחלוטין את חובת הבידוד לחולי קורונה מאומתים - כך דווח הבוקר (שני) בעיתון ה"טלגרף" הבריטי. על פי הדיווח, חוקי החירום שהונהגו בשנתיים האחרונות – יבוטלו.

ג'ונסון צפוי להודיע על ביטול של חלק מהמגבלות ב-26 בינואר. ביניהם החובה להציג תעודת התחסנות כתנאי לכניסה למקומות סגורים. עם זאת, חובת הבידוד ועטיית המסיכות עדיין יישארו בתוקפם, בשל גל האומיקרון המכה ללא רחם במדינה.

במידה ומהלכו של ג'ונסון יצא לפועל, משרד הבריאות הבריטי יגבש סדרה חדשה של הנחיות לציבור. בהנחיות יודרכו האזרחים מה לעשות במקרה של הידבקות בקורונה או חשיפה לחולה מאומת – אך לא תהיה אכיפה ומי שלא יפעל לפי ההנחיות לא ייקנס.

בממשלה מעוניינים לאפשר לציבור לחיות לצד הנגיף, ומקווים להתחיל לעבוד על התכנית החדשה בשבועות הקרובים. המטרה היא לסיים את מדיניות הבידודים במהלך חודשי האביב.

גורם בכיר בממשלה הבריטית צוטט ב"טלגרף" באמרו כי "הרבה חוקים מיוחדים נקבעו במהלך המגפה, עקב מצב החירום העולמי. עכשיו כשאנחנו מגיעים לשלב שבו יש יותר שליטה על הדברים, ייתכן שהמגבלות והחוקים הללו כבר לא נדרשים – ובמקרה כזה, נפעל לבטל אותם בהקדם האפשרי. ראש הממשלה נחוש להחזיר את המדינה לשגרה כמה שיותר מהר".

תגיות:קורונהבריטניהבוריס ג'ונסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה