חדשות בריאות

מחיר כבד: 10 חולי קורונה סירבו לקבל תרופה – ונפטרו מסיבוכי הנגיף

בעקבות הקמפיין של מתנגדי החיסונים, המציינים כי התרופות נגד קורונה מסוכנות – 10 חולים סירבו לקבל את התרופה, שהיתה יכולה להציל את חייהם

  • ט"ו שבט התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

כאב בלתי נתפס: 10 חולי קורונה, שהושפעו ממתנגדי החיסונים התוקפים גם את התרופות נגד קורונה, הלכו לעולמם כתוצאה מסיבוכי המחלה. חולים אלו סירבו לניסיונות השכנוע של רופאיהם, לקבל את תרופת הנוגדנים של חברת רג'נרון שמונעת התדרדרות - כך פורסם אמש (ראשון) לראשונה ב-N12. לדברי רופאיהם, אם אותם חולים היו מסכימים לקבל את התרופה שניתנת בחינם לקבוצות הסיכון, ייתכן מאוד שהם היו מחלימים.

קופות החולים בדקו את מספר החולים שסירבו לתרופה נגד קורונה. במאוחדת דווח על 10 חולים שנפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף, לאחר שסירבו לתרופה. בקופות החולים הנוספות, כללית, מכבי ולאומית דווח על כ-1,500 חולים נוספים שסירבו לתרופה, שיכולה היתה להציל את חייהם.

למעלה מ-1000 ישראלים חולי קורונה טופלו בתרופה החדשה "פקלסוביד". אך בעקבות הקמפיין האגרסיבי של מתנגדי החיסונים – 1 מכל 3 חולים מסרבים לקבל את התרופה. על פי נתונים שפורסמו, עד כה קיבלו כ-1,030 חולים את התרופה - ואף אחד מהם לא הידרדר לאשפוז. 430 חולי קורונה סירבו לקבל את התרופה, למרות שנמצאו מתאימים, ובסיכון להידרדרות במצבם.

משרד הבריאות פרסם אתמול כי 27,167 בני אדם אובחנו ביממה האחרונה כחיוביים לקורונה ומספר החולים קשה זינק ל-436. על פי דיווח ב-N12, עשרות אלפי ישראלים לא קילו תוצאות של בדיקת PCR שביצעו או בדיקת אנטיגן מוסדית, בשל תקלות במערכת הממוחשבת של משרד הבריאות. מנין המאומתים ליממה, אם כן, עומד על מספר גבוה בהרבה.

תגיות:קורונהנפטרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה