חדשות בארץ

הפתעה בהדסה: שלישיית בנות נולדו להורים לארבע בנות

אפרת וניר קופרשטוך, הורים ל-4 בנות, נדהמו לגלות שאפרת בהריון עם שלישיית בנות

  • י"א שבט התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלישיית בנות נולדה לאפרת וניר קופרשטוך, הורים ל-4 בנות: "לא נשכח לעולם את הרגע בו גילינו שאפרת בהריון עם שלישיית בנות", הם אומרים בהתרגשות.

"יש לנו בבית ארבע בנות מהממות והחלטנו שהגיע הרגע להרחיב את המשפחה. כמובן שמשהו קטן בנו רצה בן, אבל לא התעסקנו בזה כל כך. כשנכנסתי להריון הלכנו יחד לרופא וכבר בבדיקה הראשונה ראו תאומים, ושבוע אחרי זה ראו פתאום שלושה דפקים. זה היה מטורף, לא התכוננו לזה אבל הבנו שזו מתנה ענקית שקיבלנו. את כל מעקב ההריון עשינו אצל ד"ר נילי ינאי, רופאה מהדסה עין כרם. אנחנו מכירים את הרופאה המצוינת הזו מהריונות קודמים שלי, וידענו שאנחנו נוסעים עד לירושלים כדי שהיא תלווה אותנו", מספרת אפרת.

"כשהגענו לשלב של גילוי מין העוברים, זו הייתה ההפתעה השניה - שלוש בנות. היינו מופתעים מצד אחד, ומצד שני זה רק הוכיח לנו כמה כלום לא תלוי בנו וכל ילד הוא ברכה", היא מוסיפה.

ההריון עבר באופן תקין לחלוטין, כשד"ר ינאי מלווה את הזוג. "ילדתי בניתוח קיסרי את הבנות שלנו בשבוע 37, בחדרי הלידה בהדסה עין כרם. מהרגע שהגענו לבית החולים ליווה אותנו צוות טרום לידה שהיה מקסים ומרגיע. חוויית הלידה הייתה מדהימה בפני עצמה. אנחנו מודים לד"ר נילי ינאי המדהימה וכל הצוות בחדר הלידה ובמחלקת יולדות א' שעטפו אותנו בכל רגע רגע. נכנסו מאושרים ויצאנו מאושרים ושמחים עוד יותר. לפחות פי שלוש", אומרת אפרת.

"הריון עם שלישייה הוא תמיד הריון בסיכון, ולכן אנו בהדסה עוקבים אחר העוברים ואחר האם במשך כל חודשי ההריון", מוסרת ד"ר נילי ינאי, רופאה בכירה במערך היולדות בהדסה עין כרם, אשר ליוותה את בני הזוג אמרה. "יש לנו שני אספקטים חשובים עליהם נקפיד במהלך המעקב. האחד, מניעת לידה מוקדמת, ולכן נוודא בכל בדיקה שצוואר הרחם לא מתקצר והשני, לוודא התפתחות תקינה של העוברים ברחם. הסקירות והבדיקות תתבצענה תמיד על ידי מומחים בהדסה המנוסים בליווי הריון מרובה עוברים, בשל האתגר הניצב בפנינו.

"אני מתרגשת עם ההורים המיוחדים שהפכו בבת אחת מהורים לארבע- להורים לשבע. מספר מזל בהחלט", מסכמת ד"ר ינאי.

הרב זמיר כהן - ילדים מביאים גאולה:

 

תגיות:ילודהשלישייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה