חדשות בריאות

הזמר שלומי שבת נדבק בקורונה בפעם השנייה

הזמר, שלא חש בטוב בימים האחרונים והרגיש חולשה, ביצע בדיקת קורונה והתגלה כחיובי. מצבו טוב, והוא נמצא בביתו

  • ט' שבט התשפ"ב
שבת (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)שבת (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הזמר שלומי שבת נדבק בנגיף הקורונה בפעם השנייה. מטעמו של הזמר בן ה-67 נמסר כי "שלומי‬⁩ ⁦‪שבת‬⁩ לא חש בטוב בימים האחרונים והרגיש חולשה, בעקבות כך ביצע בדיקת קורונה והתגלה כחיובי, מצבו טוב והוא נמצא בביתו".

שבת נדבק בנגיף בפעם הראשונה בספטמבר 2020 ואושפז בבית החולים בילינסון, שם שהה כשלושה שבועות. במסיבת עיתונאים וירטואלית שקיים מביתו כשבוע וחצי לאחר השחרור מאשפוז, כשהוא עדיין מחובר לחמצן, הוא תיאר את ההידרדרות שחלה במצבו במהלך האשפוז: "באו אלי הרופאים להגיד לי שלוקחים אותי לטיפול נמרץ. זה היה ליל הושענא רבה, לילה מאוד חשוב ביהדות, בתורה, לילה שמתפללים בו. אני פחדתי מהמילים 'טיפול נמרץ', כמו שאתה מפחד שיגידו לך לשיר בקיסריה. ניצלתי את זה שהרופא אוהב אותי, שהוא מעריץ שלי. אמרתי לו 'אני מתחנן לפניך, תן לי רק כמה שעות, ובבוקר אלך לטיפול נמרץ'".

"ואז, כמו באגדות, הרגשתי שעם שלם מתפלל בשבילי. גם שלחו לי סרטונים שמתפללים. בבוקר הוא הגיע אליי, ורואים שהסטורציה למעלה, הדופק בסדר. זה אומנם שלומי שבת, אבל בגוף אחר. ואז הוא אמר 'יופי, אנחנו נחכה עם זה'".

הזמר סיפר עוד לעיתונאים: "תמיד הכניסו לי לראש שאני צריך לשמור כי אני בדרגת סיכון – ובסוף זה אכן קרה לי. מאוד מאוד פחדתי. בשעות האלה שהייתי בודד בחדר, היחידי שראיתי מולי היה בורא עולם ואיתו דיברתי. שם בעצם הבנתי שאתה כזה קטן. זה לא משנה – כולנו אותו דבר. זה מכניס אותך לפרופורציות".

תגיות:שלומי שבתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה