חדשות בריאות

בנט תקף את נתניהו והתקשורת; הליכוד: "נפתלי איבד שליטה על הקורונה"

ברקע הזינוק בתחלואת הקורונה, כינס ראש הממשלה נפתלי בנט מסיבת עיתונאים במהלכה תקף את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והאשים כי הוא מתנהג בחוסר פטריוטיות. הליכוד: "נפתלי איבד שליטה על הקורונה"

  • ט' שבט התשפ"ב
בנט (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)בנט (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים, במהלכה מסר הצהרה לתקשורת ברקע התפשטות תחלואת הקורונה. "אנחנו ניצבים מול גל הידבקות שמכה בכל העולם", אמר בפתח דבריו. "האומיקרון הוא זן שמדבק יותר מכל הזנים האחרים גם יחד. המספרים בגובה שלא הכרנו עד כה".

בנט מתח ביקורת על התקשורת: "אותם אולפנים, שעכשיו משדרים היסטריה מוחלטת, קראו לי היסטרי לפני כמה שבועות, כשאמרתי בדיוק מה הולך לקרות וכשהכנו את המדינה".

"בכל העולם מתמודדים", המשיך בנט. "בבוסטון עומדים שעות בטמפרטורה של מתחת לאפס בתורים, בלונדון הפסיקו PCR למאומתי אנטיגן, באוסטריה מקבלים תשובות PCR אחרי שבוע, בניו יורק אחרי חמישה ימים. התחלואה בעולם היא במיליונים, וגם פה נגיע לכמה מיליוני נדבקים".

בהמשך דבריו טען בנט כי המשבר מנוהל על ידי הממשלה "בעקביות , לאור שלושה עקרונות יסוד: המשק פתוח ככל שניתן והכלכלה ממשיכה לתפקד; אנחנו מגינים על הפגיעים ביותר; שומרים על הילדים שלנו, גם אם זה קשה".

"אלה יהיו שבועות קשים מטבע הדברים. אנחנו נעבור את זה. מדינת ישראל מעניקה את שכבות ההגנה הכי טובות בעולם – חיסונים שאין לאחרים, תרופות שאין לאחרים, עזרה כלכלית למי שמבודד. אבל על כל אחד מאיתנו לקחת אחריות ולדאוג לילדיו, לדאוג להוריו, להתחסן, לעטות מסכה כי זה עובד, ולא להתקהל שלא לצורך. אין מקום לפאניקה, אין מקום להיסטריה. אנחנו נעבור את זה ביחד".

בשלב התשובות לשאלות העיתונאים, תקף בנט את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על הסרטון שפרסם אמש על אמינותן הנמוכה של בדיקות האומיקרון: "שום דבר שנתניהו יעשה כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה. ראיתי סרטון שלו, שבו הוא בעצם מכרסם באמון של הציבור באנטיגן. זה מעשה לא רק חסר אחריות אלא מעשה אנטי פטריוטי, לשבש בזמן מערכה את אמון הציבור בכלי מרכזי. התנהגות כזאת לא ראויה".

בליכוד אמרו בתגובה כי "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות. לעומתו, אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות PCR מדויקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים. נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהציל את העסקים והעצמאים מפשיטת רגל והזניק את כלכלת ישראל למרות משבר הקורונה. נפתלי – נכשלת, לך הביתה".

תגיות:נפתלי בנטהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה