חדשות בריאות

סקר: מה הציון שהציבור מעניק לממשלת בנט על תפקודה במשבר הקורונה?

סקר חדש של מנו גבע ומכון מדגם מלמד על חוסר שביעות הרצון של הציבור מתפקודה של הממשלה במשבר הקורונה. כל הנתונים

  • ח' שבט התשפ"ב
ליברמן, בנט ולפיד (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)ליברמן, בנט ולפיד (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)
אא

ברקע הכאוס במתחמי בדיקות הקורונה ובמערכת החינוך, סקר חדש מלמד על חוסר שביעות הרצון של הציבור מתפקודה של ממשלת בנט מול התפשטות המגפה.

מתוצאות הסקר, שנערך על ידי מנו גבע ומכון מדגם, עולה כי 63% מהמשיבים העניקו ציון רע לתפקוד הממשלה במשבר הקורונה, מתוכם 29% סברו כי התפקוד די רע ו-34% סברו כי הוא רע מאוד. 34% בלבד נתנו לממשלה ציון טוב על תפקודה – מתוכם 30% די טוב ו-4% טוב מאוד. לשם השוואה, בסקר קודם שנערך בחודש אוגוסט האחרון, בתקופת התפשטות וריאנט הדלתא, 54% העניקו ציון רע לתפקוד הממשלה.

הסקר בחן גם באופן ספציפי את תפקודם של ראש הממשלה נפתלי בנט והשרים במשבר. 62% מהמשיבים סברו כי בנט מתפקד רע מול 34% שהעניקו לו ציון טוב. 57% העניקו ציון רע לשר הבריאות ניצן הורוביץ מול 35% שסברו כי הוא מתפקד טוב.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ושר האוצר אביגדור ליברמן קיבלו את התוצאות הגרועות ביותר. 65% סברו ששאשא ביטון מתפקדת רע, לעומת 28% שהעניקו לה ציון טוב. ליברמן זכה לכתף קרה מ-66% מהנשאלים שהשיבו כי הוא מתפקד רע, מול 26% בלבד שסברו כי הוא מתפקד טוב במשבר.

בסקר נבחנה עמדתו של הציבור בנוגע למדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של הממשלה, שנכנסה בסוף השבוע לתוקף. 58% סברו כי המדיניות החדשה אינה נכונה, לעומת 35% בלבד שסברו כי מדובר במדיניות נכונה.

הממשלה נמנעה עד כה מהטלת הגבלות שינסו לבלום את וריאנט האומיקרון ולצמצם את התפשטותו. מהסקר עולה שרוב הציבור דווקא תומך בהרחבת הגבלות ההתקהלות – 65% השיבו כי הם תומכים בכך מול 31% מתנגדים. עם זאת, 57% הביעו התנגדות להטלת סגר כללי – לעומת 36% תומכים.

בניגוד למדיניות הממשלה, שעד כה סירבה לפצות בעלי עסקים שנפגעים ממשבר הקורונה, רוב גורף של הציבור – 81% מהמשיבים – סבור כי יש לתת פיצויים, לעומת 12% בלבד שתומכים בעמדת הממשלה.

תגיות:סקרנפתלי בנטאביגדור ליברמןניצן הורוביץנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה