חדשות בריאות

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו אובחן כחיובי לנגיף הקורונה

מלשכתו של הגר"ד לאו נמסר כי הוא חש בטוב וישהה בביתו עד לתום תקופת הבידוד. השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, עבר בדיקת PCR לאחר שאחד מבכירי משרדו נדבק בקורונה. תוצאת הבדיקה אימתה כי גם הוא חיובי לנגיף

הגר"ד לאו (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)הגר"ד לאו (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, התגלה אמש (מוצאי שבת) כחיובי לקורונה בבדיקה ביתית. מלשכתו נמסר הערב, כי "הרב חש ברוך השם בטוב וישהה בביתו עד לתום תקופת הבידוד".

מוקדם יותר דווח כי השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נדבק בקורונה. בר-לב הוא השר הראשון בממשלה שנדבק בנגיף בגל התחלואה הנוכחי.

לאחר שאחד מבכירי המשרד לביטחון הפנים נמצא חיובי לקורונה, נכנס בר-לב לבידוד וביצע בדיקת PCR. מתוצאות הבדיקה שחזרו הערב עלה, כי גם הוא אומת כחיובי לנגיף. בלשכתו אמרו כי "השר מרגיש טוב. בהתאם להנחיות, הוא נמצא בבידוד. כל עובדי המשרד שבאו איתו במגע יעברו בדיקות קורונה".

עוד קודם לכן פורסם, כי חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) ורעייתו אובחנו כמאומתים לקורונה. אמש דווח כי חברי הכנסת חיים כץ ואתי עטיה מהליכוד ויואב בן צור מש"ס נדבקו בנגיף. היום האחרון בו שהו כץ ובן צור בכנסת היה יום רביעי האחרון. עטיה, היושבת שבעה על אביה, לא נכחה בכנסת בימים האחרונים.

בשבוע שעבר אובחנו חבר הכנסת מיכאל ביטון (כחול לבן) וסגן שר החוץ עידן רול (יש עתיד) כחיוביים לנגיף. הידיעה על הידבקותו של רול בנגיף חוללה סערה, שכן מספר ימים קודם לכן הוא תועד במסיבה המונית ללא מסכה, זאת למרות בקשותיהם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ להימנע מהתקהלויות. רול מצדו טען כי "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

בעקבות הסערה והביקורת הציבורית שנמתחה על רול, שוחח עמו יו"ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד. מלשכת השר נמסר, כי "למרות שרול אמר שלא עבר על הנהלים, לפיד הבהיר שמצופה מאנשי ציבור להקפיד הקפדה יתירה על נראות כדי לתת לציבור דוגמה אישית".

תגיות:עמר בר לבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה