חדשות בארץ

רגע מרגש בשיבא: איציק סעידיאן הניח תפילין וקרא "שמע ישראל"

איציק סעידיאן, המאושפז בבית החולים שיבא, ביקש משליח חב"ד שביקר אצלו להניח תפילין ולקרוא "שמע ישראל". מה אמר איציק לאחר מכן?

  • ד' שבט התשפ"ב||עודכן
(תמונות: שאטרסטוק, חדשות 12)(תמונות: שאטרסטוק, חדשות 12)
אא

רגע מרגש אירע הבוקר (חמישי) בבית החולים שיבא בתל השומר.

שליח חב"ד הרב מנחם קוטנר, ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, והרב משה גרונברג ביקרו את סעידיאן, נכה צה"ל שנפצע אנושות כשהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה. להפתעת הנוכחים, במהלך הביקור ביקש סעידיאן להניח תפילין ולקרוא "שמע ישראל".

הרב קוטנר הניח לאיציק תפילין של ראש, בזהירות הנדרשת, ובהתרגשות רבה קראו השניים יחד, מילה במילה, "שמע ישראל". בהמשך אמר סעידיאן בהתרגשות לרב קוטנר: "אתה תחתן אותי!".

הרב קוטנר סיפר לאחר הביקור: "אני פועל שנים ארוכות עם מצויני צה"ל ועם בני משפחותיהם, והרגע הזה שהתרחש הבוקר היה אחד המרגשים שבהם. כל סיפור הצלתו של איציק הוא נס גלוי, ומה שאירע הבוקר הוא כולו נס גלוי".

(תמונות: צעירי חב"ד)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים