חדשות בארץ

כוחות הביטחון הרסו מבנים בחומש שבשומרון

כוחות צבא ומשטרה הרסו מבנים ואוהלים ביישוב חומש, וכן את מערכת החשמל של הישיבה. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "הממשלה איבדה את הצפון"

חומש, תמונת ארכיון (צילום: Hillel Maeir/Flash90)חומש, תמונת ארכיון (צילום: Hillel Maeir/Flash90)
אא

כוחות צבא ומשטרה הגיעו הבוקר (שלישי) ליישוב חומש שבצפון השומרון, הרסו את מערכת החשמל של הישיבה המוצבת בה כבר שנים, וכן הרסו מספר מבנים ואוהלי משפחות שהגיעו לתמוך בישיבה.

כזכור, בתום השבעה על יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע ירי סמוך לחומש, הרסו כוחות הביטחון בתי משפחות ביישוב שנבנו לפני למעלה משנה. בעקבות ההרס עברו המשפחות להתגורר באוהלים.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, תקף בחריפות את הממשלה ואמר כי "איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה – זו הפעם הראשונה שבמקום להילחם במחבלים, התגובה בשטח של הממשלה היא להילחם בקורבנות, להילחם בהתיישבות. האחריות על ההרס היא בראש ובראשונה של ראש הממשלה נפתלי בנט".

"שבועיים להירצחו של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה טרם מצאה זמן להרוס את בתי המחבלים שרצחו את יהודה בדם קר וניסו לרצוח צעירים נוספים, אולם הממשלה מוצאת כבר פעם שנייה את הזמן להרוס בתים בחומש. מה בוער להם להרוס מבנים של משפחות, מחסה לילדים מהגשם? מה זו האובססיה הזו לנתק ולהרוס את מערכת החשמל של הישיבה?".

"את מה שלא העזה אף ממשלה לעשות, עושה הממשלה הזו", הוסיף דגן. "האחריות להרס האובססיבי הזה על כל הממשלה ובראשם ראש הממשלה נפתלי בנט. אתה ראש הממשלה – האחריות היא עליך".

"אזרחי מדינת ישראל, כל אדם הגון מימין ומשמאל, לא יתנו יד לפרס הזה לטרור. הגיע הזמן לחזור לחומש. לאשר את הישיבה בחומש בצורה מלאה".

מישיבת חומש נמסר: "יש מי שחושב שהרצח של יהודה דימנטמן הוא הזדמנות טובה לתת פרס לטרור ולחדש וליישם שוב את תוכנית ההתנתקות. התמיכה האדירה שאנחנו זוכים לה מעשרות אלפי אנשים שמגיעים לחומש, בקור ובגשם, כנראה עומדת כנגד הרצון ולא מאפשרת ליישם אותו. לכן נשלחים שוטרים בצורה הזויה לפנות בוקר להוציא אמהות וילדים מאוהלים זמניים. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולהגיע לתמוך בנו, לחזק את האחיזה בחומש ובכך למנוע את הרס הישיבה".

תגיות:חומשיוסי דגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה