חדשות בעולם

הזוי: אישה שברה שיא גינס עם השם שלה - שמורכב מאלף (!) אותיות

מיהו האדם עם השם הכי ארוך שאתם מכירים? חכו שתנסו להגות את השם של האישה הזו, ששברה לאחרונה שיא גינס מיוחד בזכות השם הארוך שלה

אא

זה התחיל בספטמבר 1984.

סדנרה וויליאמס מארצות הברית ילדה את בתה וחיפשה דרך להראות שבתה מיוחדת. 

חיפשה וחיפשה, ותרה אחר הפיתרון: היא תקרא לבתה בשם ארוך וכמעט בלתי ניתן להיגוי. אמרה ועשתה: השם שהיא ובעלה העניקו לבתם בתעודת הלידה היה  רושאנדיאטלינשיאונבשנק קויאאניסקוואטיוש וויליאמס.

אם הגעתם לכאן, ודאי אתם חושבים לעצמכם: 'רגע, זה לא נראה כמו שם שבנוי מאלף אותיות', ואתם צודקים. 

עד כמה שזה אולי נשמע הזוי, וויליאמס החליטה להאריך את השם הזה כדי להיות אף יותר מיוחדת. כך למעשה קרה, ששלושה שבועות בלבד לאחר לידתה - שונה שמה של בתה לשם בלתי ניתן להיגוי בעליל - ובו 1,019 אותיות. 

לאחר השינוי, שמה המלא של הילדה הפך לזה: 

 

Rhoshandiatellyneshiaunneveshenkescianneshaimondrischlyndasaccarnae renquellenendrasamecashaunettethalemeicoleshiwhalhinive'onchellecaundenesh eaalausondrilynnejeanetrimyranaekuesaundrilynnezekeriakenvaunetradevonneya vondalatarneskcaevontaepreonkeinesceellaviavelzadawnefriendsettajessicanneles ciajoyvaelloydietteyvettesparklenesceaundrieaquenttaekatilyaevea'shauwneorali aevaekizzieshiyjuanewandalecciannereneitheliapreciousnesceverroneccalovelia tyronevekacarrionnehenriettaescecleonpatrarutheliacharsalynnmeokcamonaeloies alynnecsiannemerciadellesciaustillaparissalondonveshadenequamonecaalexetiozetia quaniaenglaundneshiafrancethosharomeshaunnehawaineakowethauandavernellchishankcarl inaaddoneillesciachristondrafawndrealaotrelleoctavionnemiariasarahtashabnequcka gailenaxeteshiataharadaponsadeloriakoentescacraigneckadellanierstellavonnemyiat angoneshiadianacorvettinagodtawndrashirlenescekilokoneyasharrontannamyantoniaaquin ettesequioadaurilessiaquatandamer ceddiamaebellecescajamesauwnneltomecapolotyoajohny aetheodoradilcyana

תעודת הלידה החדשה שלה הייתה כעת באורך של ארבעה דפי A4 (!).

"כמובן שהחברים שלי והמשפחה לא הצליחו לבטא את השם הארוך. כולם קראו לי ג'יימי, אבל בשביל אמא זה היה הישג שאני הילדה הכי מיוחדת בעולם, וזה מופיע בתעודת הלידה שלי", הסבירה ג'יימי בראיון שנעשה עמה בשנת 1997, כשהייתה בת 12. כשאמה נשאלה מדוע עשתה זאת, ענתה: "הייתי צריך לעשות משהו כדי לשבור שיא גינס. הייתי צריך לוודא שהשם שלה יהיה ייחודי. לא רציתי שהשם שלה יהיה כמו מישהו אחר. השם שלה היה צריך להיות שונה ואני הייתי חייב להיות בספר גינס".

תגיות:שםשיאגינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה