חם ברשת

"מודה לקב"ה שאני חי": איציק סעידיאן במסר מרגש

"אני חי בזכות התפילות שלכם", כך אומר איציק סעידיאן מחדרו בבית החולים ויוצא במסר מרגש לעם ישראל

  • כ"ט טבת התשפ"ב||עודכן
אא

כבר 8 חודשים נאבק איציק סעידיאן על חייו. לפני מספר ימים, דיבר אבשלום אחיו על היציאה מחדרו מבית החולים, לראשונה מאז אושפז, ואמר כי "הרבה רופאים ואחיות ליוו אותנו, זה היה מטורף, יצחק בכה". 

אתמול, הביא אבשלום את דבריו של אחיו הקטן איציק מחדרו בבית החולים: "אני מודה לקדוש ברוך הוא שאני חי, תודה לכל עם ישראל, אני חי בזכות התפילות שלכם שנותנות לי כוח ובזכות הרופאים שעובדים פה קשה", אמר איציק והוסיף: "לא מעניין אותי שלי אישרו עכשיו במשרד הבטחון את כל התנאים, נלחמתי בשביל שכל מי שצריך יקבל את הזכויות שלו ונמשיך עד שזה יקרה. תמשיכו להתפלל, אני אוהב אתכם". 

אבשלום נמצא ליד מיטתו של איציק כבר שמונה חודשים ולא עוזב את בית החולים. 

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים